Ochrona danych osobowych
Poniżej znajdują się wszystkie klauzule występujące w naszym sklepie. Można je pobrać w postaci plików PDF.
1. Newsletter
Informacja dotycząca usługi newsletter w sklepie internetowym MITARE
Poniższa informacja przybliża kwestię przetwarzania danych osobowych klientów sklepu internetowego www.mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”), którzy dokonali zapisu na usługę newsletter, przez podmiot prowadzący Sklep.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski, z siedzibą w Pile (64-920), ul. Warsztatowa 4/11 (dalej: „MITARE”).
Jakie dane będziemy przetwarzać?
Aby zapisać się na usługę newsletter, musisz podać nam Twój adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem otrzymywania newslettera.
Dodatkowo, oferujemy Ci możliwość otrzymywania newslettera uzupełniającego w postaci SMS. W takim przypadku będziemy przetwarzać Twój numer telefonu podany podczas zapisu na newsletter. Numer telefonu będzie wykorzystywany w celu wysyłania wiadomości SMS zawierających w szczególności przypomnienie o specjalnych ofertach i promocjach, które znajdują się w przekazywanym drogą mailową newsletterze. Podanie numeru telefonu jest dobrowolne, ale jest niezbędne w celu otrzymywania wiadomości SMS.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
Twoje dane przetwarzać będziemy w celach marketingu bezpośredniego. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. akceptacja regulaminu usługi newsletter.
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmiot świadczący na naszą rzecz usługi z zakresu e-mail marketingu oraz dostawcy usług polegających na przechowywaniu danych w chmurze.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
Twoje dane przechowywać będziemy do momentu rezygnacji przez Ciebie z usługi newsletter lub zaprzestania przez nas realizowania działań marketingowych w formie newslettera (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności wystąpi wcześniej).
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
Możesz w dowolnym momencie wycofać wyrażoną zgodę lub zrezygnować z usługi newsletter. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
Odwołanie zgód marketingowych lub rezygnacji z usługi newslettera możesz wysłać nam na shop@mitare.com
W dowolnym momencie możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego (w tym profilowania), w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z wirtualnych dysków Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli coś się w tej kwestii miałoby się zmienić, aktualna informacja dostępna będzie na stronie https://mitare.pl/ochrona-danych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
2. Rejestracja
Informacja o przetwarzaniu danych w związku z rejestracją konta w Sklepie
Poniższa informacja przybliża kwestię przetwarzania danych osobowych klientów sklepu internetowego
www.mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”) przez podmiot prowadzący Sklep.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920) przy ul. Warsztatowej 4/11 (dalej: „MITARE”).
W jaki sposób zbieramy dane osobowe?
Dane osobowe zbieramy podczas:
1. dokonywania rejestracji w Sklepie (zakładania konta),
2. korzystania z funkcjonalności konta,
3. składania zamówienia (zarówno podczas korzystania z Twojego konta, jak i bez rejestracji),
4. realizacji procedury zwrotu towaru,
5. dokonywania zapisu na usługę newsletter,
6. korzystania z udostępnianych przez nas kanałów kontaktu.
Dokonywanie rejestracji w Sklepie
Dla dokonania rejestracji w Sklepie musisz podać swoje imię, płeć oraz adres e-mail.
Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem założenia i prowadzenia konta w Sklepie przez MITARE.
Administrator umożliwia utworzenie konta w Sklepie przy wykorzystaniu konta, które posiadasz w portalu Facebook. Jeśli skorzystasz z tej opcji, na potrzeby rejestracji i dalszego prowadzenia konta w Sklepie pobierzemy automatycznie z Twojego konta na Facebooku udostępnione publicznie dane obejmujące imię, nazwisko i adres e-mail, a także inne dane, które zostaną przekazane nam przez Facebook. O rodzaju przekazanych danych powinien poinformować Cię administrator portalu społecznościowego Facebook.
Administrator umożliwia także utworzenie konta w Sklepie przy wykorzystaniu konta Google. Jeśli skorzystasz z tej opcji, na potrzeby rejestracji i dalszego prowadzenia konta w Sklepie pobierzemy automatycznie z Twojego konta Google udostępnione publicznie dane obejmujące imię, nazwisko i adres e- mail, a także inne dane, które zostaną przekazane nam przez Google. O rodzaju przekazanych danych powinien poinformować Cię administrator Google.
Korzystanie z funkcjonalności konta
Tworząc funkcjonalności konta, które założysz na stronie Sklepu, dla Twojej wygody przewidzieliśmy możliwość zapisania danych do wysyłki oraz danych do faktury, które wykorzystywane będą przy składaniu i realizacji przyszłych zamówień (w zakładce „Moje konto”).
Dane do wysyłki obejmują:
• nazwisko,
• adres (ulica, nr domu, nr mieszkania lub lokalu, kod pocztowy, miejscowość), zaś dane do faktury:
• oznaczenie firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
• numer identyfikacji podatkowej (NIP).
Zapisanie danych w zakładce „Moje konto” jest całkowicie dobrowolne.
Dodatkowo stworzyliśmy też możliwość zapisania przez Ciebie (w zakładce Moje Dane) nazwiska oraz numeru telefonu, które również wykorzystane zostaną przy składaniu i realizacji przyszłych zamówień. Zapewniamy, że bez Twojej zgody nie będziemy wykorzystywać tych danych do innych celów, w szczególności do celów marketingowych. Zapisanie danych w zakładce Moje Dane jest całkowicie dobrowolne.
Składanie zamówienia
Jeśli przed złożeniem zamówienia nie zapisałeś danych do wysyłki ani danych do faktury, składając zamówienie uzupełnić będziesz musiał/a dane do wysyłki obejmujące:
• imię i nazwisko,
• adres (ulica, nr domu, nr mieszkania lub lokalu, kod pocztowy, miejscowość),
• numer telefonu,
• adres e-mail.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, uzupełnić będziesz musiał/a także dane do faktury:
• oznaczenie firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
• numer identyfikacji podatkowej (NIP).
Powyższe dane podać musisz także, jeśli dokonujesz zakupów bez rejestracji. Podanie danych na tym etapie jest dobrowolne, jednak w zakresie obejmującym imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e- mail niezbędne dla złożenia i zrealizowania zamówienia; jeśli składasz zamówienie jako przedsiębiorca, niezbędne jest także wskazanie firmy, adresu oraz podanie numeru identyfikacji podatkowej.
Podczas składania zamówienia jako zarejestrowany użytkownik będziesz mógł/mogła także zapisać dane do wysyłki i dane do faktury na potrzeby przyszłych zamówień – na takich samych zasadach, jak opisaliśmy to we fragmentach niniejszej informacji dotyczącej korzystania z funkcjonalności konta.
Procedura zwrotu towaru
Jeśli będziesz chciał/a zwrócić dostarczony Ci towar, wypełnić będziesz musiał/a formularz obejmujący następujące dane: nazwa zwracanego towaru, data zawarcia umowy/odbioru, imię i nazwisko, adres, datę wypełnienia dokumentu, numer konta bankowego, imię i nazwisko oraz adres właściciela rachunku.
Formularz ten wysłać będziesz musiał/a nam wraz ze zwracanym towarem. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zrealizowania procedury zwrotu.
Dokonywanie zapisu na usługę newsletter
Zarówno podczas rejestracji, składania zamówienia, jak i bezpośrednio na stronie głównej Sklepu możesz dokonać zapisu na usługę newsletter, w którym informować będziemy Cię o naszej ofercie, w tym nowościach oraz promocjach. Na potrzeby wysyłki newslettera przetwarzać będziemy Twój adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem otrzymywania newslettera.
Dodatkowo oferujemy Ci możliwość otrzymywania newslettera uzupełniającego w postaci SMS. W takim przypadku będziemy przetwarzać Twój numer telefonu podany podczas zapisu na newsletter. Numer telefonu będzie wykorzystywany w celu wysyłania wiadomości SMS zawierających w szczególności przypomnienie o specjalnych ofertach i promocjach, które znajdują się w przekazywanym drogą mailową newsletterze. Podanie numeru telefonu jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania wiadomości SMS.
Korzystanie z udostępnianych przez nas kanałów kontaktu (chat, infolinia, e-mail)
Dla Twojej wygody stworzyliśmy następujące kanały umożliwiające kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
• poczta elektroniczna (adres e-mail: shop@mitare.com, lub w sprawach reklamacji inny dedykowany, jeśli jest dostępny),
• chat na Stronie Sklepu,
• formularz kontaktowy na Stronie Sklepu,
• infolinia pod numerem +48 503 603 605.
Jeśli skontaktujesz się z nami za pomocą poczty elektronicznej, przetwarzać będziemy Twój adres e-mail, dane identyfikacyjne przypisane do Twojego konta pocztowego, jak również ewentualnie inne dane podane przez Ciebie w treści korespondencji w związku ze zgłoszeniem.
Aby skorzystać z chatu dostępnego na Stronie, będziesz musiał/a podać nam swoje imię, nazwisko i adres e-mail. Przetwarzać możemy też inne dane, które przekażesz nam w związku ze zgłoszeniem.
Aby skorzystać z formularza dostępnego na Stronie, będziesz musiał/a nam podać imię, adres e-mail oraz numer telefonu. Przetwarzać możemy też inne dane, które przekażesz nam w związku ze zgłoszeniem.
Jeśli skontaktujesz się z nami telefonicznie, przetwarzaniu podlegać będzie Twój numer telefonu, nagranie Twojego głosu oraz ewentualnie inne dane, które udostępnisz nam w trakcie rozmowy.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak w przypadku:
• formularza kontaktowego – w zakresie obejmującym imię, adres e-mail, telefon niezbędne dla dokonania zgłoszenia,
• chatu na Stronie – niezbędne dla dokonania zgłoszenia (imię, nazwisko, adres e-mail),
• gdy zgłoszenie ma związek z dokonanym zamówieniem, niezbędne może być podanie danych identyfikacyjnych oraz numeru zamówienia (jeśli dotąd ich nie podano).
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
• Dane podane na etapie rejestracji konta: niezbędne dla założenia i prowadzenia konta (umowa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
• Dane podane podczas korzystania z funkcjonalności konta: w celu zapewnienia możliwości korzystania z funkcjonalności konta i realizacji przyszłych zamówień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
• Dane podane podczas składania zamówienia:
1. w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2. w celu wykonania obowiązków prawnych (rachunkowość, podatki, prawo konsumenckie) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
3. ewentualne roszczenia cywilnoprawne i obrona przed nimi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
• Dane podane na potrzeby procedury zwrotu towaru: w celu realizacji zwrotu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – nasz prawnie uzasadniony interes). W przypadku zwrotu w ustawowym terminie na odstąpienie od umowy, podstawą jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
• Dane podane w celu zapisu na usługę newsletter: w celach marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – akceptacja regulaminu newslettera).
• Dane zbierane podczas korzystania z naszych kanałów kontaktu:
1. jeżeli kontakt dotyczy złożonego zamówienia – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
2. inne przypadki – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes, zapewnienie wysokiej jakości obsługi).
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych:
• podanych na etapie rejestracji konta oraz podczas korzystania z funkcjonalności konta są: dostawcy systemów informatycznych, podmioty udostępniające nam przestrzeń dyskową; jeśli dane te wykorzystujemy do realizacji zamówienia – także podmioty wskazane w lit. b),
• podanych podczas składania zamówienia są: dostawcy systemów informatycznych, podmioty udostępniające nam przestrzeń dyskową, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi kurierskie; w zależności od wybranego sposobu płatności odbiorcą danych może być operator płatności lub operator pocztowy,
• podanych w ramach procedury zwrotu towaru są: podmioty świadczące usługi kurierskie, bank,
• podanych w celu zapisu na usługę newsletter są: podmiot świadczący na naszą rzecz usługi z zakresu e-mail marketingu,
• podanych w związku z korzystaniem z udostępnionych kanałów kontaktu są: dostawcy systemów informatycznych, dostawca poczty elektronicznej.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
1. Dane podane na etapie rejestracji konta oraz podczas korzystania z funkcjonalności konta – przez okres prowadzenia konta, a także po jego usunięciu, aż do ustania obowiązków archiwizacyjnych lub upływu przedawnienia wzajemnych roszczeń,
2. Dane podane podczas składania zamówienia oraz w ramach procedury zwrotu towaru – jw., do ustania obowiązków archiwizacyjnych lub upływu przedawnienia roszczeń,
3. Dane podane w związku z korzystaniem z naszych kanałów kontaktu:
• jeśli kontakt nastąpił bez związku ze złożonym zamówieniem: 6 miesięcy (infolinia) lub 2 lata (pozostałe formy),
• jeśli kontakt dotyczył zamówienia: do czasu upływu przedawnienia roszczeń,
4. Dane podane w celu zapisu na usługę newsletter – do momentu rezygnacji przez Ciebie z newslettera lub zaprzestania przez nas działań marketingowych.
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych.
Jeśli przetwarzamy dane na podstawie Twojej zgody, możesz ją w każdej chwili wycofać (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem). Formularz odwołania zgód marketingowych lub
rezygnacji z newslettera może znajdować się (po zmianie linku) w https://mitare.pl lub możesz skontaktować się z nami pod adresem shop@mitare.com.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść sprzeciw (w tym wobec profilowania) z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, a także sprzeciwić się przetwarzaniu w celu marketingu bezpośredniego.
W razie wątpliwości co do zgodności przetwarzania danych z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z poczty (np. Microsoft Outlook), współpracą z zaufanymi partnerami oraz korzystaniem z wirtualnych dysków, Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Każdorazowo stosujemy odpowiednie zabezpieczenia (standardowe klauzule umowne, itp.).
W związku z korzystaniem z social mediów, Twoje dane mogą być przekazywane właścicielom portali (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram) i agencjom marketingowym, także do krajów trzecich. Podstawą są standardowe klauzule umowne.
Jeśli chcesz uzyskać kopię tych danych, skontaktuj się z nami pod adresem shop@mitare.com.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza EOG. Jeśli się to zmieni, aktualna informacja będzie na stronie https://mitare.pl/ochronadanych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływałyby skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
3. Zakupy bez konta
Informacja o przetwarzaniu danych (składanie zamówienia bez rejestracji konta)
Poniższa informacja przybliża kwestię przetwarzania danych osobowych klientów sklepu internetowego
www.mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”) przez podmiot prowadzący Sklep.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920), ul. Warsztatowa 4/11 (dalej: „MITARE”).
W jaki sposób zbieramy dane osobowe?
Dane osobowe zbieramy podczas:
1. składania zamówienia,
2. realizacji procedury zwrotu towaru,
3. dokonywania zapisu na usługę newsletter,
4. korzystania z udostępnianych przez nas kanałów kontaktu,
a także – jeśli składając zamówienie, skorzystasz z opcji założenia konta w Sklepie:
5. podczas rejestracji Twojego konta,
6. podczas korzystania z funkcjonalności konta.
Składanie zamówienia
Aby złożyć zamówienie, musisz podać nam następujące dane:
• płeć,
• imię i nazwisko,
• adres (ulica, nr domu, nr mieszkania lub lokalu, kod pocztowy, miejscowość),
• numer telefonu,
• adres e-mail.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, uzupełnić będziesz musiał/a także dane do faktury:
• oznaczenie firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
• numer identyfikacji podatkowej (NIP).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak w zakresie obejmującym imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail — niezbędne dla złożenia i zrealizowania zamówienia; jeśli składasz zamówienie jako przedsiębiorca, niezbędne jest także wskazanie firmy, adresu oraz podanie numeru identyfikacji podatkowej.
Procedura zwrotu towaru
Jeśli będziesz chciał/a zwrócić dostarczony Ci towar, wypełnić będziesz musiał/a formularz obejmujący następujące dane: nazwa zwracanego towaru, data zawarcia umowy/odbioru, imię i nazwisko, adres, datę wypełnienia dokumentu, numer konta bankowego, imię i nazwisko oraz adres właściciela rachunku.
Formularz ten wysłać będziesz musiał/a nam wraz ze zwracanym towarem. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zrealizowania procedury zwrotu.
Dokonywanie zapisu na usługę newsletter
Zarówno podczas rejestracji, składania zamówienia, jak i bezpośrednio na stronie głównej Sklepu możesz dokonać zapisu na usługę newsletter, w którym informować będziemy Cię o naszej ofercie, w tym nowościach oraz promocjach. Na potrzeby wysyłki newslettera przetwarzać będziemy Twój adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem otrzymywania newslettera.
Dodatkowo, oferujemy Ci możliwość otrzymywania newslettera uzupełniającego w postaci SMS. W takim przypadku będziemy przetwarzać Twój numer telefonu podany podczas zapisu na newsletter. Numer telefonu będzie wykorzystywany w celu wysyłania wiadomości SMS zawierających w szczególności przypomnienie o specjalnych ofertach i promocjach, które znajdują się w przekazywanym drogą mailową newsletterze. Podanie numeru telefonu jest dobrowolne, ale jest niezbędne w celu otrzymywania wiadomości SMS.
Korzystanie z udostępnianych przez nas kanałów kontaktu, jak np. chat, infolinia czy poczta elektroniczna
Dla Twojej wygody stworzyliśmy następujące kanały umożliwiające kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
• poczta elektroniczna (adres e-mail: shop@mitare.com),
• chat na Stronie Sklepu,
• formularz kontaktowy na Stronie Sklepu,
• infolinia pod numerem +48 503 603 605 (lub innym, jeśli aktualnie widnieje w Sklepie).
Jeśli skontaktujesz się z nami za pomocą poczty elektronicznej, przetwarzać będziemy Twój adres e-mail, dane identyfikacyjne przypisane do Twojego konta pocztowego, jak również ewentualnie inne dane podane przez Ciebie w treści korespondencji w związku ze zgłoszeniem.
Aby skorzystać z chatu dostępnego na Stronie, będziesz musiał/a podać nam swoje imię, nazwisko i adres e-mail. Przetwarzać możemy też inne dane, które przekażesz nam w związku ze zgłoszeniem.
Aby skorzystać z formularza dostępnego na Stronie, będziesz musiał/a nam podać imię, adres e-mail oraz numer telefonu. Przetwarzać możemy też inne dane, które przekażesz nam w związku ze zgłoszeniem.
Jeśli skontaktujesz się z nami telefonicznie, przetwarzaniu podlegać będzie Twój numer telefonu, nagranie Twojego głosu oraz ewentualnie inne dane, które udostępnisz nam w trakcie rozmowy.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak w przypadku:
• formularza kontaktowego – w zakresie obejmującym imię, adres e-mail oraz numer telefonu, niezbędne dla dokonania zgłoszenia;
• chatu na Stronie – niezbędne dla dokonania zgłoszenia;
• gdy zgłoszenie ma związek z dokonanym zamówieniem, dla rozpatrzenia tego zgłoszenia niezbędne może być podanie Twoich danych identyfikacyjnych (jeśli podanie tych danych nie jest wymagane z uwagi na zastosowany kanał kontaktu) oraz numeru zamówienia.
Rejestracja konta
Przewidzieliśmy możliwość, abyś na sam koniec procedury składania zamówienia mógł/mogła szybko utworzyć konto w Sklepie. Do rejestracji konta wykorzystamy Twoje dane, które podałeś/łaś nam w celu złożenia zamówienia. Podanie danych w celu rejestracji konta jest dobrowolne, jednak jest warunkiem utworzenia i prowadzenia konta.
Administrator umożliwia utworzenie konta w Sklepie przy wykorzystaniu konta, które posiadasz w portalu Facebook. Jeśli skorzystasz z tej opcji, na potrzeby rejestracji i dalszego prowadzenia konta w Sklepie, pobierzemy automatycznie z Twojego konta na Facebooku udostępnione publicznie dane obejmujące imię, nazwisko i adres e-mail, a także inne dane, które zostaną przekazane nam przez Facebook. O rodzaju przekazanych danych powinien poinformować Cię administrator portalu społecznościowego Facebook.
Administrator umożliwia także utworzenie konta w Sklepie przy wykorzystaniu konta Google. Jeśli skorzystasz z tej opcji, na potrzeby rejestracji i dalszego prowadzenia konta w Sklepie, pobierzemy automatycznie z Twojego konta Google udostępnione publicznie dane obejmujące imię, nazwisko i adres e- mail, a także inne dane, które zostaną przekazane nam przez Google. O rodzaju przekazanych danych powinien poinformować Cię administrator Google.
Korzystanie z funkcjonalności konta
Tworząc funkcjonalności konta, które założysz na stronie Sklepu, dla Twojej wygody przewidzieliśmy możliwość zapisania danych do wysyłki oraz danych do faktury, które wykorzystywane będą przy składaniu i realizacji przyszłych zamówień (w zakładce „Moje konto”). Dane do wysyłki obejmują:
• nazwisko,
• adres (ulica, nr domu, nr mieszkania lub lokalu, kod pocztowy, miejscowość), zaś dane do faktury:
• oznaczenie firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
• numer identyfikacji podatkowej (NIP).
Zapisanie danych w zakładce „Moje konto” jest całkowicie dobrowolne.
Dodatkowo stworzyliśmy też możliwość zapisania przez Ciebie (w zakładce Moje Dane) nazwiska oraz numeru telefonu, które również wykorzystane zostaną przy składaniu i realizacji przyszłych zamówień. Zapewniamy, że bez Twojej zgody nie będziemy wykorzystywać tych danych do innych celów, w szczególności do celów marketingowych. Zapisanie danych w zakładce Moje Dane jest całkowicie dobrowolne.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
Dane podane podczas składania zamówienia
Dane te przetwarzać będziemy:
1. w celu zawarcia z Tobą umowy sprzedaży oraz jej prawidłowej realizacji; podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (Wykonanie umowy),
2. w celu realizacji ciążących na nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa (np. przepisy o rachunkowości, podatkowe, prawa konsumenckiego); podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Obowiązek prawny),
3. ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami; podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (Nasz prawnie uzasadniony interes polegający na zapewnieniu możliwości dochodzenia lub obrony roszczeń).
Dane podane na potrzeby procedury zwrotu towaru
Dane te przetwarzać będziemy w celu realizacji procedury zwrotu zamówionego przez Ciebie towaru. Podstawą przetwarzania danych jest Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który polega na konieczności zapewnienia realizacji zwrotów zgodnie z naszą polityką zwrotów. Jeśli dokonasz zwrotu w ustawowym terminie na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, podstawą przetwarzania będzie Obowiązek prawny.
Dane podane w celu zapisu na usługę newsletter
Dane te przetwarzać będziemy w celach marketingu bezpośredniego. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (akceptacja regulaminu usługi newsletter).
Dane zbierane podczas korzystania z udostępnionych przez nas kanałów kontaktu
• Jeśli kontaktujesz się z nami w związku ze złożonym przez Ciebie zamówieniem, Twoje dane przetwarzamy w celu prawidłowej realizacji tego zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
• Jeśli kontaktujesz się z nami w innych przypadkach, Twoje dane przetwarzane będą w celu realizacji Twojego zgłoszenia (art. 6 ust. 1 lit. f RODO — Nasz prawnie uzasadniony interes polegający na najwyższych standardach obsługi).
Dane zbierane w związku z rejestracją konta
Dane niezbędne dla założenia i prowadzenia konta przetwarzamy w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Dane podane podczas korzystania z funkcjonalności konta
Dane przetwarzane są w celu zapewnienia Tobie możliwości korzystania z funkcjonalności konta (umowa o świadczeniu usług drogą elektroniczną) oraz w toku procesu składania i realizacji przyszłych zamówień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych:
• podanych podczas składania zamówienia są: dostawcy systemów informatycznych, podmioty udostępniające nam przestrzeń dyskową, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi kurierskie; w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu płatności odbiorcą danych może być też operator płatności lub operator pocztowy.
• podanych w ramach procedury zwrotu towaru są: dostawcy systemów informatycznych, bank.
• podanych w celu zapisu na usługę newsletter są: podmiot świadczący na naszą rzecz usługi z zakresu e-mail marketingu,
• podanych w związku z korzystaniem z udostępnionych kanałów kontaktu są: dostawcy systemów informatycznych, dostawca poczty elektronicznej,
• podanych w związku z rejestracją konta i korzystaniem z funkcjonalności konta są: dostawcy systemów informatycznych, podmioty udostępniające nam przestrzeń dyskową, a jeśli dane te wykorzystujemy do realizacji zamówienia – także podmioty wskazane w lit. a) powyżej.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
• Dane podane na etapie składania zamówienia i w ramach procedury zwrotu towaru — do czasu ustania obowiązków archiwizacyjnych lub upływu okresu przedawnienia naszych wzajemnych roszczeń (zależnie od tego, co nastąpi później).
• Dane podane w związku z korzystaniem z udostępnianych przez nas kanałów kontaktu:
a) jeśli kontakt nastąpił bez związku ze złożonym zamówieniem:
• w przypadku infolinii – przez okres 6 miesięcy od odbycia rozmowy,
• w pozostałych przypadkach – 2 lata,
b) jeśli kontakt nastąpił w związku ze złożonym zamówieniem – do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń.
• Dane podane w celu zapisu na usługę newsletter — do momentu rezygnacji przez Ciebie z usługi newsletter lub zaprzestania przez nas realizowania działań marketingowych we wskazanych formach (zależnie od tego, co nastąpi wcześniej).
• Dane podane w związku z rejestracją konta lub korzystaniem z jego funkcjonalności — przez okres prowadzenia konta, a także po jego usunięciu, do czasu ustania obowiązków archiwizacyjnych lub upływu okresu przedawnienia naszych wzajemnych roszczeń (zależnie od tego, co nastąpi później).
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a także żądania ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Jeśli przetwarzamy dane na podstawie Twojej zgody, w dowolnym momencie możesz tę zgodę wycofać. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.
Formularz odwołania zgód marketingowych lub rezygnacji z usługi newslettera możesz znaleźć tutaj: (uaktualniony link do https://mitare.pl/ – jeśli będzie dostępny) albo skontaktować się z nami pod adresem shop@mitare.com.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść sprzeciw (w tym wobec profilowania) z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją. W dowolnym momencie możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego (w tym profilowania), w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z poczty (np. Microsoft Outlook) oraz z wirtualnych dysków, Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
W związku z korzystaniem przez nas z social mediów, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane właścicielom takich portali jak Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, a także obsługującym nas agencjom marketingowym. Dlatego też, Twoje dane mogą być przekazywane do krajów trzecich poza obszarem UE, w szczególności do krajów, gdzie są utrzymywane usługi dostawców social mediów oraz usługi dostawców narzędzi analitycznych i statystycznych. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Jeśli chciałbyś uzyskać kopię danych, które podlegają przekazaniu, skontaktuj się z nami pod adresem
shop@mitare.com.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli coś się w tej kwestii zmieni, aktualna informacja będzie dostępna na stronie https://mitare.pl/ochronadanych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
4. Biuro obsługi klienta - czat
Informacja dot. przetwarzania danych w kontakcie przez chat
Poniższa informacja przybliża kwestię przetwarzania danych osobowych osób nawiązujących kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego www.mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”) za pośrednictwem chatu dostępnego na stronie internetowej Sklepu przez podmiot prowadzący Sklep.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920) przy ul. Warsztatowej 4/11 (dalej: „MITARE”).
Jakie dane będziemy przetwarzać?
Jeśli będziesz chciał/a skontaktować się z nami za pośrednictwem chatu, będziesz musiał/a podać nam swoje imię, nazwisko i adres e-mail. Przetwarzać będziemy także inne dane, które przekażesz nam w treści zgłoszenia.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak podanie imienia, nazwiska i adresu e-mail jest niezbędne dla dokonania zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie ma związek ze złożonym zamówieniem, dla rozpatrzenia tego zgłoszenia niezbędne może być podanie także numeru zamówienia.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
• Kontakt w związku ze złożonym zamówieniem
Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu prawidłowej realizacji tego zamówienia (czyli zawartej pomiędzy nami umowy). Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (dalej: „Wykonanie umowy”).
• Inne przypadki kontaktu
Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez MITARE (dalej: „Nasz prawnie uzasadniony interes”). Nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu najwyższych standardów obsługi klientów oraz potencjalnych klientów, w tym umożliwieniu wskazanym osobom uzyskiwania informacji na temat naszej oferty oraz zasad naszego funkcjonowania.
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych są: dostawcy systemów informatycznych.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
• a) jeśli kontakt nastąpił bez związku ze złożonym zamówieniem – przez okres 2 lat,
• b) jeśli kontakt nastąpił w związku ze złożonym zamówieniem – do czasu upływu okresu przedawnienia Twoich roszczeń w stosunku do nas.
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z wirtualnych dysków Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli coś się w tej kwestii miałoby się zmienić, aktualna informacja dostępna będzie na stronie https://mitare.pl/ochrona-danych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
5. Biuro obsługi klienta - kontakt
Informacja dot. przetwarzania danych w kontakcie przez formularz kontaktowy
Poniższa informacja przybliża kwestię przetwarzania danych osobowych osób nawiązujących kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”) za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej Sklepu przez podmiot prowadzący Sklep.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920) przy ul. Warsztatowej 4/11 (dalej: „MITARE”).
Jakie dane będziemy przetwarzać?
Aby skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu, będziesz musiał/a nam podać następujące dane: imię, adres e-mail oraz numer telefonu. Dodatkowo pobierzemy Twój adres IP.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem dokonania zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie dokonywane jest w związku ze złożonym zamówieniem, dla jego rozpoznania niezbędne może być także podanie numeru zamówienia.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
• Kontakt w związku ze złożonym zamówieniem
Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu prawidłowej realizacji tego zamówienia (czyli zawartej pomiędzy nami umowy). Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (dalej: „Wykonanie umowy”).
• Inne przypadki kontaktu
Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez MITARE (dalej: „Nasz prawnie uzasadniony interes”). Nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu najwyższych standardów obsługi klientów oraz potencjalnych klientów, w tym umożliwieniu wskazanym osobom uzyskiwania informacji na temat naszej oferty oraz zasad naszego funkcjonowania.
Twój adres IP będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (Nasz prawnie uzasadniony interes). Nasz prawnie uzasadniony cel to zapewnienie ciągłości funkcjonowania skrzynki e-mail poprzez ustawienie filtrów antyspamowych.
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych podanych w związku z korzystaniem z formularza kontaktowego są:
dostawcy systemów informatycznych, dostawcy usług polegających na przechowywaniu danych w chmurze.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
• a) jeśli kontakt nastąpił bez związku ze złożonym zamówieniem – przez okres 2 lat,
• b) jeśli kontakt nastąpił w związku ze złożonym zamówieniem – do czasu upływu okresu przedawnienia Twoich roszczeń w stosunku do nas,
• c) adres IP – usuwamy niezwłocznie po przejściu wiadomości przez filtr antyspamowy.
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z wirtualnych dysków Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli coś się w tej kwestii miałoby się zmienić, aktualna informacja dostępna będzie na stronie https://mitare.pl/ochrona-danych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
6. Biuro obsługi klienta - email
Informacja o przetwarzaniu danych w kontakcie przez e-mail
Poniższa informacja przybliża kwestię przetwarzania danych osobowych osób nawiązujących kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego www.mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”) za pośrednictwem poczty elektronicznej przez podmiot prowadzący Sklep.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920) przy ul. Warsztatowej 4/11 (dalej: „MITARE”).
Jakie dane będziemy przetwarzać?
Jeśli skontaktujesz się z nami za pomocą poczty elektronicznej, przetwarzać będziemy Twój adres e-mail, adres IP, Twoje dane identyfikacyjne przypisane do Twojego konta pocztowego, jak również ewentualnie inne dane podane przez Ciebie w treści korespondencji w związku ze zgłoszeniem.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak gdy zgłoszenie ma związek z dokonanym zamówieniem, dla rozpatrzenia tego zgłoszenia niezbędne może być podanie Twoich danych identyfikacyjnych oraz numeru zamówienia.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
• Kontakt w związku ze złożonym zamówieniem
Twoje dane przetwarzane będą w celu prawidłowej realizacji tego zamówienia (czyli zawartej pomiędzy nami umowy). Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (dalej: „Wykonanie umowy”).
• Inne przypadki kontaktu
Twoje dane przetwarzane będą w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez MITARE (dalej: „Nasz prawnie uzasadniony interes”). Nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu najwyższych standardów obsługi klientów oraz potencjalnych klientów, w tym umożliwieniu uzyskiwania informacji na temat naszej oferty oraz zasad naszego funkcjonowania.
Adres IP będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez MITARE. Nasz prawnie uzasadniony cel to zapewnienie ciągłości funkcjonowania skrzynki e-mail poprzez ustawienie filtrów antyspamowych.
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych są: dostawcy systemów informatycznych, dostawca poczty elektronicznej.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
• a) jeśli kontakt nastąpił bez związku ze złożonym zamówieniem – przez okres 2 lat,
• b) jeśli kontakt nastąpił w związku ze złożonym zamówieniem – do czasu upływu okresu przedawnienia Twoich roszczeń w stosunku do nas,
• c) adres IP – usuwamy niezwłocznie po przejściu wiadomości przez filtr antyspamowy.
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z wirtualnych dysków oraz poczty e-mail Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli coś się w tej kwestii miałoby się zmienić, aktualna informacja dostępna będzie na stronie https://mitare.pl/ochrona-danych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
7. Biuro obsługi klienta - infolinia
Dokument dot. przetwarzania danych w kontakcie z infolinią Biura Obsługi Klienta
Poniższa informacja przybliżyć ma kwestię przetwarzania danych osobowych osób nawiązujących kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego www.mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”) za pośrednictwem infolinii przez podmiot prowadzący Sklep.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920) przy ul. Warsztatowej 4/11 (dalej: „MITARE”).
Jakie dane będziemy przetwarzać?
Jeśli skontaktujesz się z nami za pośrednictwem infolinii, przetwarzać będziemy Twój numer telefonu, nagranie Twojego głosu, jak również ewentualnie inne dane podane przez Ciebie w treści rozmowy.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak gdy zgłoszenie ma związek z dokonanym zamówieniem, dla rozpatrzenia tego zgłoszenia niezbędne może być podanie Twoich danych identyfikacyjnych oraz numeru zamówienia.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
Jeśli kontaktujesz się z nami w związku ze złożonym przez Ciebie zamówieniem, Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu prawidłowej realizacji tego zamówienia (czyli zawartej pomiędzy nami umowy).
Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (podstawę tę nazywać będziemy dalej: „Wykonaniem umowy”).
Jeśli kontaktujesz się z nami w innych przypadkach, Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez MITARE (podstawę tę nazywać będziemy dalej: „Naszym prawnie uzasadnionym interesem”). Nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu najwyższych standardów obsługi klientów oraz potencjalnych klientów, w tym umożliwieniu wskazanym osobom uzyskiwania informacji na temat naszej oferty oraz zasad naszego funkcjonowania.
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych są: dostawcy systemów informatycznych, dostawcy usług polegających na przechowywaniu danych w chmurze.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
Twoje dane przechowywać będziemy:
• a) jeśli kontakt nastąpił bez związku ze złożonym zamówieniem – przez okres 2 lat,
• b) jeśli kontakt nastąpił w związku ze złożonym zamówieniem – do czasu upływu okresu przedawnienia Twoich roszczeń w stosunku do nas.
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z wirtualnych dysków Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli coś się w tej kwestii miałoby się zmienić, aktualna informacja dostępna będzie na stronie https://mitare.pl/ochrona-danych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
8. Social media
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY SOCIAL MEDIA
Administratorem Twoich danych osobowych, w związku z obserwowaniem i Twoją aktywnością na naszym profilu społecznościowym, jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920) przy ul.
Warsztatowej 4/11.
We wszystkich sprawach związanych z ochroną Twoich danych osobowych możesz się skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy za pośrednictwem e-mail: shop@mitare.com.
Twoje dane, które przekazujesz nam dobrowolnie, przetwarzamy w związku z prowadzeniem profilu oraz w celu informowania Cię o naszej aktywności, ofercie, promowania wydarzeń, które organizujemy oraz w celu komunikacji z Tobą za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności (komentarze, chat, wiadomości). Dane możemy również przetwarzać za pomocą plików cookies, w szczególności w celu prowadzenia analityki oraz statystyk, dzięki temu możemy stale ulepszać nasz profil i dostosowywać jego działanie do preferencji użytkowników. Możemy również wykorzystywać Twoje dane logowania, takie jak imię, nazwisko, adres email w sytuacji kiedy zdecydujesz się założyć konto wykorzystując swój login z social mediów.
Pamiętaj, że podanie danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji. Jednakże podanie określonych danych osobowych może być konieczne, abyśmy mogli udzielić Ci odpowiedzi w sprawie, w której się z nami będziesz kontaktował.
Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala nam na realizację naszego uzasadnionego interesu, jakim w tym wypadku jest marketing bezpośredni naszych produktów lub usług oraz art. 6 ust. 1 lit a (zgoda wyrażona poprzez polubienie naszego fanpage).
W związku z korzystaniem przez nas z social mediów, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane właścicielom portali: m.in. Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, a także obsługującym nas agencjom marketingowym.
Dostawcy Administratora mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Niektórzy spośród dostawców mają siedzibę poza terytorium EOG. W związku z przekazaniem danych Użytkownika poza terytorium EOG Administrator zadbał, aby dostawcy dawali gwarancje wysokiego stopnia ochrony danych osobowych. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Masz prawo żądać od nas przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie na adres email Inspektora Ochrony Danych: shop@mitare.com.
Może zaistnieć również konieczność, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Twoje dane osobowe innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. Niemniej zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizowany jest wnikliwie, aby nie przekazać informacji osobom lub podmiotom nieuprawnionym.
Będziemy przechowywać Twoje dane przez okres istnienia naszego prawnie uzasadnionego interesu, jednakże nie dłużej niż przez okres kiedy nas obserwujesz.
Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. W dowolnej chwili możesz również wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych dla celów marketingowych lub związanych z Twoją szczególną sytuacją. W przypadku kiedy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem możesz także złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Opiniowanie produktów
Dokument dotyczący opiniowania produktów w sklepie MITARE
Poniższa informacja przybliżyć ma kwestię przetwarzania danych osobowych osób opiniujących produkty zakupione poprzez sklep internetowy mitare.pl (zwanego dalej: „Sklepem”), transakcje dokonywane w Sklepie lub Administratora jako sprzedawcę.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920) przy ul. Warsztatowej 4/11 (dalej: „Administrator”).
Jakie dane będziemy przetwarzać?
Jeśli będziesz chciał/a zaopiniować zakupiony w Sklepie produkt, transakcję dokonaną w Sklepie lub Administratora jako sprzedawcę, będziesz musiał/a podać nam swoje imię i adres e-mail. Przetwarzać będziemy także inne dane, jeżeli przekażesz nam je w treści opinii.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wystawienia opinii.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
Dane te przetwarzać będziemy w celu dodania Twojej opinii na temat zakupionego przez Ciebie w Sklepie produktu, transakcji zrealizowanych na Twoją rzecz za pośrednictwem Sklepu lub na temat Administratora jako sprzedawcy. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Twoja zgoda, którą wyrażasz poprzez świadome dodanie opinii.
Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych są: podmioty świadczące usługi polegające na badaniu poziomu satysfakcji klientów, dostawcy systemów informatycznych oraz firmy zajmujące się przekazywaniem opinii ze sklepu MITARE do innych portali, w których można zapoznać się z recenzjami naszego sklepu i naszych produktów, np. Google.
Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?
Twoje dane przechowywać będziemy do czasu odwołania przez Ciebie udzielonej zgody. Aby odwołać zgodę, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: shop@mitare.com
Jakie prawa Ci przysługują?
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy będziemy przekazywać Twoje dane poza EOG?
W związku z korzystaniem przez nas z wirtualnych dysków Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest odpowiednie zabezpieczenie danych poprzez wykorzystanie zabezpieczeń wymaganych przez Administratora oraz zastosowanie standardowych klauzul umownych.
Na chwilę obecną nie planujemy przekazywać w innym zakresie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeśli coś się w tej kwestii miałoby się zmienić, aktualna informacja dostępna będzie na stronie https://mitare.pl/ochrona-danych-osobowych.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail
10. Polityka prywatności
Polityka Prywatności
Zachowanie prywatności Twoich danych jest dla MITARE niezwykle ważne. Chcemy, abyś wiedział, w jaki sposób i na jakich zasadach je przetwarzamy. W tym celu sporządziliśmy niniejszą Politykę Prywatności.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest MITARE Grzegorz Wiśniewski z siedzibą w Pile (64-920), ul. Warsztatowa 4/11 (dalej: „MITARE” lub „my”, „nas”,”nasz”).
Kiedy zbieramy Twoje dane osobowe?
Dane osobowe zbieramy podczas:
1. dokonywania rejestracji w Aplikacji MITARE (dalej: „Aplikacja”),
2. instalowania i używania Aplikacji,
3. korzystania z funkcjonalności konta,
4. składania zamówienia,
5. realizacji procedury zwrotu towaru,
6. dokonywania zapisu na usługę newsletter,
7. korzystania z Obsługi Klienta.
Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?
Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”). W związku z korzystaniem przez nas z social mediów, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane właścicielom takich portali jak: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, a także obsługującym nas agencjom marketingowym. Dlatego też, Twoje dane mogą być przekazywane do krajów trzecich poza obszarem UE, w szczególności do krajów, gdzie są utrzymywane usługi dostawców social mediów oraz
usługi dostawców narzędzi analitycznych i statystycznych. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest decyzja Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. stwierdzająca odpowiedni poziom ochrony danych w programie „Tarcza Prywatności”.
Komu przekazujemy Twoje dane?
W zależności od rodzaju danych oraz tego, do czego je wykorzystujemy, przekazujemy je różnym podmiotom. Dokładny opis tego, komu przekazujemy dane, znajduje się poniżej, przy opisach poszczególnych procesów.
Nigdy nie przekazujemy Twoich danych innym podmiotom ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym przekazywane są wyłącznie w celu świadczenia Ci naszych usług.
Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
Jakie są cele i podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Twoje dane zbieramy w celach zawarcia z Tobą umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji, reagowania na Twoje żądania, realizacji ciążących na nas obowiązków wynikających z przepisów prawa (takich jak np. obowiązki podatkowe), dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, rozwoju i udoskonalania naszych usług oraz naszej Aplikacji. Cele i podstawy przetwarzania zostały dokładnie wskazane przy opisach procesów znajdujących się poniżej.
Jakie masz prawa?
1. Prawo dostępu do danych:
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, jakie Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem shop@mitare.com, lub za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie https://mitare.pl/support – otrzymasz te informacje pocztą e-mail.
2. Prawo do sprostowania danych:
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych. Dane możesz też zmienić samodzielnie na swoim Koncie w Aplikacji.
3. Prawo do przenoszenia danych:
Jeśli będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w sposób zautomatyzowany na podstawie Twojej zgody, masz prawo otrzymać kopię swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytania formacie. Dotyczy to wyłącznie danych osobowych, które zostały nam przekazane.
4. Prawo do ograniczenia przetwarzania:
Masz prawo żądać, aby MITARE ograniczyła przetwarzanie Twoich danych pod następującymi warunkami:
a) jeśli nie zgodzisz się na przetwarzanie danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, wtedy MITARE ograniczy jakiekolwiek przetwarzanie takich danych po zweryfikowaniu, czy istnieje taki uzasadniony interes;
b) jeśli zgłosisz, że Twoje dane osobowe są niepoprawne, wtedy MITARE musi ograniczyć jakiekolwiek przetwarzanie danych do momentu zweryfikowania ich poprawności;
c) jeśli przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, możesz nie zgodzić się na wykasowanie danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczenia używania Twoich danych osobowych;
d) jeśli MITARE nie potrzebuje już Twoich danych osobowych, ale są one wymagane do zgłoszenia lub oddalenia roszczenia.
5. Prawo do usunięcia danych:
Masz prawo w każdej chwili usunąć jakiekolwiek dane przetwarzane przez MITARE, z wyjątkiem następujących sytuacji, w których przechowywanie danych przez nas jest konieczne do wypełnienia obowiązku nałożonego na MITARE przez prawo lub do ochrony roszczeń (art. 17 ust. 3 lit. b i e RODO). Te sytuacje to m.in.:
a) niezakończone postępowanie z Działem Obsługi Klienta;
b) otwarte zamówienie Klienta, które nie zostało jeszcze wysłane lub zostało wysłane tylko częściowo;
c) nieuregulowany dług Klienta wobec MITARE, niezależnie od metody płatności;
d) zachowanie danych dotyczących transakcji w celach księgowych oraz w celu ochrony roszczeń.
6. Prawo do wniesienia sprzeciwu:
Masz prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Twoich danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu. MITARE zaprzestanie przetwarzania Twoich danych osobowych, chyba że będziemy w stanie znaleźć zgodne z prawem uzasadnienie tego procesu, które unieważni Twój interes lub prawa.
Jak możesz korzystać ze swoich praw?
Aby skorzystać ze swoich praw, skontaktuj się z nami pod adresem shop@mitare.com lub za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie https://mitare.pl/support.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Aby zagwarantować, że Twoje dane zawsze będą przetwarzane w sposób transparentny i zgodny z prawem, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Rafał Surowy. Aby skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, napisz na adres shop@mitare.com.
Prawo zgłoszenia skargi w organie nadzorczym
Jeśli uważasz, że MITARE przetwarza Twoje dane osobowe w niewłaściwy sposób, masz prawo złożyć skargę w organie nadzorczym.