Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej, pod tym linkiem
Produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki.
Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu w Panelu zwrotów online – jest to najszybsza i najłatwiejsza forma poinformowania nas o chęci zwrotu produktu.
Do panelu możesz się zalogować tutaj
Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt, który chcesz zwrócić.
W uwagach napisz jaki jest powód Twojego zwrotu (niewymagane)
Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.
Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.
Zwracany towar należy odesłać w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu na adres:
MITARE Centrum Logistyczne
ul. Warsztatowa 4/11
64-920 Piła
Polska
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
W przypadku płatności PayU oraz Przelewy24 zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego płatność była wykonana.
Termin na zwrot pieniędzy na Twoje konto to 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy.
Jeśli zapłaciłeś za paczkę przy jej odbiorze, w zwrocie online w uwagach, koniecznie podaj numer konta bankowego oraz Twoje dane.
Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go tutaj
Rozliczenie - produkt możesz zwrócić w okresie 30 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia, przy czym:
- jeśli chcesz odstąpić od umowy w okresie do 14 dni (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w tej samej formie, w której nastąpiła płatność za zwracany towar.
- jeśli chcesz zwrócić produkt w okresie od 15 do 30 dnia (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w formie doładowania karty podarunkowej.