ZAMÓWIENIA

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową www.MITARE.pl

W celu złożenia zamówienia na naszej stronie prosimy, byś wybrała odpowiedni rozmiar produktu, a następnie kliknęła "dodaj do koszyka" (podczas zakupu sugeruj się dołączoną tabelą rozmiarów). Aby przejść do dalszej realizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w podsumowaniu koszyka, w polu "Kod promocyjny". Po zatwierdzeniu cena ulegnie obniżeniu.

Po kliknięciu "Dalej" uzupełnij dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (jeśli wcześniej zarejestrowałaś konto, zaloguj się, a dane zostaną wprowadzone automatycznie).

Wybierz opcję płatności i zatwierdź sposób dostawy. Po zapoznaniu się z regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty".

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Twoją paczkę przygotujemy w dni robocze maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy zależny jest od wybranej przez Ciebie metody płatności i dostawy:
- Poczta Polska - od 2 do 3 dni roboczych
- DPD - od 1 do 2 dni roboczych
- Paczkomaty Inpost - od 1 do 2 dni roboczych

Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).

JAK MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?

Zamówienie możesz opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:

PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni. (zapłaty za zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od daty jego złożenia, a informację o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail PRZEZ SERWIS PayPo).

KLARNA - kup teraz, zapłać za 30 dni. (zapłaty za zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od daty jego złożenia, a informację o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail PRZEZ SERWIS Klarna).

Zapłać przelewem - otrzymasz numer konta do przelewu

Zapłać przez Przelewy24 - metoda ta oferuje szybkie przelewy z większości banków działających na obszarze Polski.

BLIK - Znana, bardzo wygodna metoda płatności, którą musi obsługiwać Twój bank. Tą metodę obsługuje operator Przelewy24. 

Google Pay - szybka metoda płacenia kartami płatniczymi, kartami kredytowymi. Tą metodę obsługuje operator Przelewy24. 

Karta płatnicza - oferuje szybkie przelewy z większości banków działających na obszarze Polski. Tą metodę obsługuje operator Przelewy24. 

Przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).  Uwaga ta płatność nie jest możliwa przy wyborze paczkomatu Inpost.

ILE MAKSYMALNIE PRODUKTÓW MOGĘ DODAĆ DO KOSZYKA?

Jednorazowo możesz zamówić 100 produktów.

CO NALEŻY ZROBIĆ, JEŚLI PRODUKT Z MOJEJ LISTY ŻYCZEŃ LUB Z KOSZYKA JEST JUŻ WYPRZEDANY?

Jeśli ktoś Cię uprzedził z zakupem, skorzystaj z opcji „powiadom o dostępności”.

Aby włączyć tę opcję, "wybierz rozmiar"  który potrzebujesz. Po kliknięciu wyświetli Ci się okienko do wpisania Twojego adresu e-mail.

JAK MOGĘ SIĘ UPEWNIĆ, ŻE UDAŁO MI SIĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mailowe potwierdzenie. Zamówienie będzie również widoczne w zakładce "Moje konto -> Historia zamówień".

CZY MOGĘ WPROWADZIĆ ZMIANY W ZAMÓWIENIU?

Tak, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. 

CO ZROBIĆ, JEŻELI NIE NALICZYŁ MI SIĘ KOD RABATOWY?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, zaraz po zakończeniu transakcji. Nasi konsultanci naliczą rabat do zamówienia.

Kody rabatowe nigdy się nie łączą, jeśli masz już w koszyku jeden kod rabatowy, kolejny zachowaj na przyszłe zakupy.  

CO ZROBIĆ, JEŻELI PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA POJAWIŁ SIĘ PROBLEM?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez zakładkę KONTAKT. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem.  

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14.

JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta . Podaj nam numer zamówienia, które ma zostać anulowane.

JAK SZYBKO OTRZYMAM ZWROT ZA ANULOWANE (I ZAPŁACONE) ZAMÓWIENIE?

Należność za anulowane zamówienie zostanie zwrócona maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot pieniędzy otrzymasz na to samo konto, z którego wcześniej dokonałaś płatności.

W przypadku anulowania zamówienia z płatnością PayPo (gdy nie zostało jeszcze opłacone) otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zaktualizowaniu salda.

W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym prosimy o podanie danych do zwrotu środków. Niezbędne dane do realizacji przelewu zwrotnego to:
- numer konta
- imię i nazwisko właściciela rachunku

JAKI STATUS MA MOJE ZAMÓWIENIE I KIEDY JE OTRZYMAM?

Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Moje Konto -> Historia zamówień". Informację o statusie zamówienia przekazujemy również wiadomości mailowych, które informują o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajdziesz ikonę "śledź zamówienie", umożliwi Ci ona sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki. Pamiętaj, że informacje o statusie paczki, pojawiają się maksymalnie w ciągu kilku godzin od daty przekazania paczki firmie kurierskiej.

JAK SPRAWDZIĆ NUMER MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Numer zamówienia znajdziesz:
- w wiadomości e-mail wysłanej zaraz po złożeniu zamówienia;
- na fakturze, którą otrzymujesz jako załącznik do wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki;
- po zalogowaniu się na stronie w zakładce "Moje Konto -> Historia zamówień".
- w opisie transakcji Przelewy24.

CZY MOGĘ PROSIĆ O KOREKTĘ FAKTURY?

Podczas składania zamówienia bardzo prosimy o rzetelne wypełnianie danych do faktury VAT. Po wysłaniu zamówienia korekta danych nie będzie już możliwa.

KIEDY DOSTANĘ FAKTURĘ DO SWOJEGO ZAMÓWIENIA?

Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej po wysłaniu zamówienia.

Fakturę możesz również pobrać z Twojego konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje faktury"

GDZIE MOGĘ SPRAWDZAĆ HISTORIĘ MOICH ZAMÓWIEŃ?

Historię możesz sprawdzić po zalogowaniu się na stronie www.mitare.pl w zakładce "Moje Konto-> Historia zamówień".

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ?

Zamówienia wysyłamy niemalże do wszystkich krajów Europy i wielu krajów na wszystkich kontynentach. Aby dowiedzieć się czy wysyłamy do Twojego kraju, podejmij próbę rejestracji. W toku rejestracji będziesz musiała wybrać kraj wysyłki. Jeśli Twój kraj będzie na liście oznacza to, że wysyłamy zamówienia do Twojego kraju. 

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZAKUPU W SIEDZIBIE FIRMY?

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż on-line.

CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO, ABY DOKONAĆ ZAKUPÓW?

Tak. Założenie konta bardzo ułatwi Tobie oraz nam proces zamówienia, oraz późniejszy kontakt. Będziesz miała dostęp do wielu funkcjonalności m.in. historii zamówień oraz możliwości samodzielnego wygenerowania e-zwrotu.

Wielu zadowolonych klientów z jakości obsługi posprzedażnej takiej jak wymiany, zwroty, reklamacje, przekonała nas do tego, że najlepszą obsługę jesteśmy w stanie zaoferować w przypadku gdy klient posiada konto.  

W każdej chwili masz możliwość usunięcia swojego konta.

W celu skorzystania z "prawa do zapomnienia", czyli wymazania danych z naszych baz danych, prześlij wiadomość mailową na adres shop@mitare.com z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych. Po zrealizowaniu wszystkich czynności związanych z usuwaniem danych, nasz konsultant prześle Ci potwierdzenie usunięcia danych ze wszystkich baz.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZAREZERWOWANIA PRODUKTU?

Nie ma możliwości rezerwacji produktów.

PayPo

PAYPO - CO TO JEST?

PayPo to metoda płatności oferowana przez sklep mitare.pl, która pozwala na odroczenie zapłaty za zakupy o 30 dni.

Zamówienia przekazywane są do realizacji po tym, jak weryfikacja danych klienta, które podał, podczas składania zamówienia przebiegnie pomyślnie. Po złożonym zamówieniu wpłaty będzie można dokonać w ciągu 30 dni bez dodatkowych opłat. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.

Podczas realizacji płatności konieczne jest podanie numeru PESEL. Następnie po pozytywnej weryfikacji płatności, którą należy zatwierdzić kodem z SMS, PayPo zapłaci za zamówienie. Weryfikacja może potrwać kilka sekund. Informacje o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail od firmy PayPo.

JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI PAYPO?

Masz możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz dokonać zwrotu, po prostu odsyłasz produkty do mitare.pl. Transakcja zostanie anulowana, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów. Kupując z PayPo, nie musisz martwić się, że ominie Cię atrakcyjna promocja na stronie. Wybierając PayPo, korzystasz dziś, a rozliczasz się w ciągu 30 dni. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami. Z PayPo przez pierwsze 30 dni nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat. Pamiętaj, że czas na spłatę zamówienia możesz wydłużyć, decydując się na 4 dogodne raty. Informacje na temat oprocentowania raty znajdziesz w projekcie przygotowanej umowy przed finalizacją płatności.

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ, CZY TRANSKACJA PAYPO ZOSTAŁA ZAAKCEPTOWANA?

Informacje o zaakceptowaniu transakcji, wyświetlane są podczas przetwarzania płatności. W trakcie realizacji zakupów z PayPo klient otrzymuje SMS z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać i zatwierdzić. Po zakończeniu płatności PayPo wysyła na skrzynkę mailową podaną przez klienta wiadomość mailową zawierającą dostęp do salda w serwisie, na którego spłatę przysługuje 30 dni od daty zakupu. Brak otrzymania od PayPo powyższych informacji oznacza, że transakcja została odrzucona i w tym przypadku prosimy zweryfikować poprawność podanych danych i spróbować ponownie złożyć zamówienie.

POWODY BRAKU AKCEPTACJI TRANSKACJI PAYPO, DLACZEGO PŁATNOŚC ZOSTAŁA ODRZUCONA?

Powody możliwego braku akceptacji płatności PayPo bywają różne, do najczęstszych z nich należą:
- błędnie podane dane adresowe
- zbyt duża kwota zamówienia
- nierozliczone wcześniejsze transakcje w PayPo

Wszystkie komunikaty o braku zatwierdzenia transkacji powinny zostać wyświetlone podczas realizacji płatności. Jeśli klient natrafi na taką wiadomość ze strony serwisu PayPo, sugerujemy w pierwszej kolejności zweryfikować poprawność wpisanych danych. Jeśli dane są poprawne, należy spróbować dokonać zakupu z mniejszą kwotą oraz sprawdzić, czy wszystkie dotychczasowe transakcje w PayPo zostały uregulowane. Zachęcamy także do wyboru innych dostępnych metod płatności. Szczegółowe informacje, na temat powodu odrzucenia transakcji można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta PayPo, korzystając z wybranego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy: https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl

Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE Z PŁATNOŚCIĄ PAYPO?

Zmian w zamówieniu tak jak w przypadku pozostałych metod płatności można dokonać tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta 

Prosimy o kontakt, a nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też preferencji produktu.

JAK OPŁACIC ZAMÓWIENIE Z PAYPO?

PayPo umożliwia klientom spłatę transakcji poprzez szybkie płatności online, przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Dane do przelewu wysyłane są w mailu od PayPo, potwierdzającym złożenie zamówienia. PayPO udostępnia także panel klienta, do którego logowanie nie jest wymagane, ale warto z niego korzystać. Panel daje możliwość wglądu do wszystkich ważnych informacji w tym:
- na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji)
- informacja o możliwości rozłożenia płatności po terminie odroczenia na 4 dogodne raty, ze szczegółowymi informacjami o wysokości rat.
- spłatę transakcji poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.
- wysokość dostępnego limitu kredytowego.

CO ZROBIĆ JEŚLI KOD AKTYWACYJNY NIE ZOSTAŁ WYSŁANY PRZEZ PAYPO?

Niestety PayPo nie wysyła ponownie kodów potwierdzających zamówienie, dlatego w tym przypadku należy ponownie złożyć zamówienie, wybierając ponownie płatność przez PayPo. Podczas ponownego składania zamówienia, koniecznie trzeba upewnić się, że podany numer telefonu jest poprawny.

Jeśli problem nadal występuje, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PayPo, korzystając z wybranego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy: https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl

Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.

JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE Z PAYPO?

Podobnie jak w przypadku zmiany zamówienia, żeby anulować zamówienie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta,

Podczas kontaktu należy wskazać numer zamówienia do anulowania.

JAK ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY Z PAYPO?

Produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od dnia odebrania paczki. Aby tego dokonać, prosimy postępować zgodnie z instrukcją zwrotu zamieszczoną pod tym linkiem

Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone, saldo w PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów.

W przypadku opłaconego zamówienia serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni kalendarzowych. Po rozliczeniu zwrotu PayPo wyśle stosowane powiadomienie z podsumowaniem zwrotu. 

Sklep mitare.pl nie odbiera przesyłek zwrotnych nadanych opcją kurierską z płatnością przy odbiorze, jak również nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE Z PAYPO?

Reklamacja zamówienia z płatnością PayPo odbywa się w ten sam sposób jak w przypadku pozostałych sposobów płatności. Wszystkie szczegóły jak zareklamować produkt dostępne są pod tym linkiem 

JAK WYMIENIĆ PRODUKTY ZAKUPIONE PRZEZ PAYPO?

Wymieniając produkty z płatnością PayPo, należy postąpić w ten sam sposób jak w przypadku pozostałych sposobów płatności. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w tej zakładce 

CZY DOSTANĘ INFORMACJE O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ TERMINIE OPŁATY TRANSKACJI W PAYPO?

PayPo informuje o zbliżającym się terminie spłaty transakcji poprzez e-mail oraz SMS na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu klienta PayPo.

CO W PRZYPADKU, GDY MINIE 30 DNI NA TERMINOWĄ SPŁATĘ TRANSKACJI?

Po upływie 30 dni na opłacenie zamówienia kwota zamówienia zostaje automatycznie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać płatności za ratę, lub spłacić całość zamówienia.

JAKIE SA DANE KONTAKTOWE DO PAYPO?

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PayPo jest możliwy poprzez wybór dostępnego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy: https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl
Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.

PŁATNOŚĆ

JAKIE SĄ METODY PŁATNOŚCI?

Metody płatności jakie obecnie proponujemy

Klarna - kup teraz, zapłać za 30 dni. (zapłaty za zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od daty jego złożenia, a informację o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail PRZEZ SERWIS Klarna).

PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni. (zapłaty za zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od daty jego złożenia, a informację o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail PRZEZ SERWIS PayPo).

Zapłać przelewem - otrzymasz numer konta do przelewu

Zapłać przez Przelewy24 - metoda ta oferuje szybkie przelewy z większości banków działających na obszarze Polski.

BLIK - Znana, bardzo wygodna metoda płatności, którą musi obsługiwać Twój bank. Tą metodę obsługuje operator Przelewy24. 

Google Pay - szybka metoda płacenia kartami płatniczymi, kartami kredytowymi. Tą metodę obsługuje operator Przelewy24. 

Karta płatnicza - oferuje szybkie przelewy z większości banków działających na obszarze Polski. Tą metodę obsługuje operator Przelewy24. 

Płatność przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).  Uwaga ta płatność nie jest możliwa przy wyborze paczkomatu Inpost.

JAKI JEST CZAS NA DOKONANIE PŁATNOŚCI?

Jeśli wybierzesz opcję "Zapłać przelewem" będziemy czekać 7 dni na Twój przelew.  Produkty będą zarezerwowane dla Ciebie przez 7 dni, a realizacja zamówienia nastąpi natychmiast po otrzymaniu płatności. 

Pozostałe tzw. szybkie metody płatności charakteryzują się tym, że płatność wykonujesz natychmiast po złożeniu zamówienia.  Jeśli płatność Ci się nie powiedzie, Twoje zamówienie zostanie anulowanie w ciągu 24 godzin. Jeśli płatność Ci się nie powiodła, a jesteś nadal zainteresowany zamówieniem, prosimy o jak najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta. 

NA JAKIE KONTO POWINNAM WYKONAĆ PRZELEW?

Jeśli wybierzesz opcję "Zapłać przelewem" po zaakceptowaniu zamówienia w ostatnim kroku otrzymasz pełne dane do przelewu. Te same dane otrzymasz również w wiadomości email po złożeniu zamówienia. Zawsze będzie to ten sam numer konta, który podajemy poniżej:

Właściciel konta:  MITARE WEAR

Dane konta: 84 1140 2004 0000 3002 7512 7808

Adres banku: mBank o/Piła

Proszę podaj numer Twojego zamówienia w tytule przelewu bankowego.

  

GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ LINK DO PŁATNOŚCI?

Nie wysyłamy linku do płatności. Podczas finalizacji zamówienia, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu płatności Przelewy24, w celu zapłaty za Twoje zamówienie.

Jeśli Twoja płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.  

W takiej sytuacji złóż zamówienie ponownie. 

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ PRZY ODBIORZE?

W przypadku skorzystania z firmy kurierskiej DPD możesz zapłacić kartą przy odbiorze Twojego zamówienia, jednak pamiętaj, że nie wszyscy kurierzy mają przy sobie terminal płatniczy.

CO ROBIĆ, JEŻELI NASTĄPIŁ PROBLEM PODCZAS DOKONANIA PŁATNOŚCI?

W przypadku problemu z dokonaniem płatności prosimy, byś ponownie złożył zamówienie.

Jeśli płatność ponownie Ci się nie powiedzie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 

CZY OTRZYMAM PARAGON/FAKTURĘ ZA ZAMÓWIENIE? KIEDY?

Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej po nadaniu przesyłki.

Fakturę możesz również pobrać z Twojego konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto > Moje faktury".

CZY PAŃSTWA SKLEP WYSTAWIA FAKTURĘ NA FIRMĘ?

Tak. Jeśli chcesz ją otrzymać, podczas składania zamówienia zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT". Wyświetlą Ci się dodatkowe pola do uzupełnienia. Pamiętaj, by podać NIP oraz pełne dane wraz z nazwą firmy.

WYSYŁKA I DOSTAWA

JAKIE SĄ FORMY, TERMINY I KOSZTY DOSTAWY?

Pełne zestawianie kosztów oraz terminów dostawy znajdziesz tutaj 

JAKIE SĄ WARUNKI DARMOWEJ DOSTAWY?

Wszystkie informacje na temat warunków promocji DARMOWA DOSTAWA znajdziesz na tej stronie 

CZY WYSYŁACIE PRODUKTY ZA GRANICĘ?

Zamówienia wysyłamy niemalże do wszystkich krajów Europy i wielu krajów na wszystkich kontynentach. Aby dowiedzieć się czy wysyłamy do Twojego kraju, podejmij próbę rejestracji. W toku rejestracji będziesz musiała wybrać kraj wysyłki. Jeśli Twój kraj będzie na liście oznacza to, że wysyłamy zamówienia do Twojego kraju. 

CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Prowadzimy sprzedaż tylko on-line.

JAKA JEST MAKSYMALNA ILOŚĆ PRODUKTÓW W PACZCE?

Jednorazowo możesz zamówić maksymalnie 100 produktów.

CZY MOGĘ WPROWADZIĆ ZMIANY ADRESOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta 

Konsultanci sprawdzą, na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany.

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ TERMIN DORĘCZENIA WYSŁANEJ PRZESYŁKI?

Termin doręczenia możesz na bieżąco sprawdzić na stronie przewoźnika. Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową wraz z linkiem do jej śledzenia, dzięki temu będziesz mieć możliwość sprawdzenia, kiedy jest planowana dostawa.

CZY MOŻNA PRZYŚPIESZYĆ DOSTAWĘ?

Tak 

Wprowadziliśmy usługę NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w dniu złożenia zamówienia do godziny 14:00. 

Aby wybrać tą usługę w koszyku zaznacz opcję natychmiastowej wysyłki. 

Uwaga: jeśli zamówienie złożysz  po godzinie 14:00 zostanie ono wysłane dnia następnego (dzień roboczy).

Jeśli opcję wybierzesz w weekend, zamówienie wysłane zostanie pierwszego dnia roboczego po weekendzie lub przerwie. 

Przypominamy, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybrany sposób płatności. Jeśli wybierzesz zamówienie z zapłatą przed wysyłką, wysłane ono zostanie po zaksięgowanu wpłaty.  

Jeśli wpłata zaksięgowana zostanie po godzinie 14:00 zamówienie zostanie wysłane dnia następnego (dzień roboczy).

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DORĘCZENIA W WEEKEND BĄDŹ NA KONKRETNĄ GODZINĘ?

Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze, wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach w soboty. Kurierzy posiadają określone godziny pracy. Jeśli zależy Ci na konkretnej godzinie, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do doręczenia (podczas składania zamówienia) lub konsultuj godzinę doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem. Jednocześnie zaznaczamy, że nie jest to jednoznaczne z tym, że dana firma kurierska oferuje dostawę na konkretną godzinę. Informacje przekazane w uwagach są jedynie formą powiadomienia dla kuriera, że w tych godzinach jesteś dostępna pod wskazanym adresem. Nie są jednak wiążące dla firmy kurierskiej. 

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEJ WYSYŁKI?

Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja "Śledź zamówienie". 

DLACZEGO NIE MAM INFORMACJI W ŚLEDZENIU PRZESYŁKI?

Informacje o statusie przesyłki pojawią się po zeskanowaniu paczki przez firmę kurierską maksymalnie w ciągu kilku godzin od chwili przekazania przesyłki kurierowi przez nasze Centrum Logistyczne.

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ NUMER NADANIA PRZESYŁKI?

W momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane kurierowi, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia swojej przesyłki. 

Funkcja śledzenia przesyłki nie jest aktywna od razu. Aby link do strony śledzenia przesyłek zaczął działać, zazwyczaj musi minąć do kilku godzin od jej nadania przez nasze centrum logistyczne.

CZY KURIER SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTUJE?

Kurierzy najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera, oraz informacją o planowanym terminie doręczenia. Dla zamówień z odbiorem w paczkomacie Inpost otrzymasz powiadomienie email oraz SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.

CO ZROBIĆ, JEŻELI NIE BYŁO MNIE W DOMU PODCZAS PRÓBY DORĘCZENIA PACZKI?

W przypadku firmy DPD kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

W przypadku firmy Inpost jeśli nie możesz odebrać przesyłki w ciągu dwóch dni,  przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu. Jest więc bardzo istotne aby przesyłka została odebrana na czas z paczkomatu. Jeśli nie możesz odebrać przesyłki osobiście, polecamy przesłanie kodu QR do przyjaciela, który pod Twoją nieobecność odbierze przesyłkę z paczkomatu.  

W przypadku Poczty Polskiej po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki jest ona awizowana i czeka przez 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.

WYMIANA

JAK MOGĘ DOKONAĆ WYMIANY?

Jeśli zdarzyło się, że nie trafiłaś np. z rozmiarem, kolorem polecamy skorzystanie z Panelu wymian online – jest to najszybsza forma poinformowania nas o chęci wymiany produktu.

Do panelu możesz się zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt, który chcesz wymienić.

W uwagach opisz na jaki produkt, rozmiar, kolor chcesz dokonać wymiany.

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.   

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Jeśli przed dokonaniem wymiany, chcesz skontaktować się z nami, i omówić Twoją sprawę, przejdź do zakładki KONTAKT i wypełnij formularz.  

CZY MOGĘ WYMIENIAĆ OTRZYMANY PRODUKT (NP. NA WIĘKSZY ROZMIAR, INNY KOLOR ITP.)?

Jeśli zdarzyło się, że nie trafiłaś np. z rozmiarem, kolorem polecamy skorzystanie z Panelu wymian online – jest to najszybsza forma poinformowania nas o chęci wymiany produktu.

Do panelu możesz się zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt który chcesz wymienić.

W uwagach opisz na jaki produkt, rozmiar, kolor chcesz dokonać wymiany.

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.   

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Jeśli przed dokonaniem wymiany chcesz skontaktować się z nami, i omówić Twoją sprawę, przejdź do zakładki KONTAKT i wypełnij formularz.  

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYMIANY CZĘŚCI PRODUKTÓW (NA MNIEJSZĄ LUB WIĘKSZĄ)?

TAK

Jeśli zdarzyło się, że nie trafiłaś np. z rozmiarem, kolorem polecamy skorzystanie z Panelu wymian online – jest to najszybsza forma poinformowania nas o chęci wymiany produktu.

Do panelu możesz się zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt który chcesz wymienić.

W uwagach opisz na jaki produkt, rozmiar, kolor chcesz dokonać wymiany.

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz   

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Jeśli przed dokonaniem wymiany chcesz skontaktować się z nami, i omówić Twoją sprawę, przejdź do zakładki KONTAKT i wypełnij formularz.  

JAK MOGĘ WYMIENIĆ USZKODZONY / WADLIWY PRODUKT?

Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodny z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru!

Polecamy skorzystanie z Panelu Reklamacji Online – jest to najszybsza forma złożenia reklamacji.

Możesz się do niego zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt.

W uwagach opisz problem.

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Zwracany towar należy przesłać na adres:

MITARE Centrum Logistyczne 

ul. Warsztatowa 4/11

64-920 Piła

Polska

tel. 503 603 605

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla Ciebie list przewozowy. W takim przypadki prosimy o kontakt judith@mitare.com

ILE PRODUKTÓW Z ZAMÓWIENIA MOGĘ WYMIENIĆ?

Nie obowiązują ograniczenia dotyczące ilości produktów, które chcesz wymienić.

ZWROTY

JAK MOGĘ WYKONAĆ ZWROT?

Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej, pod tym linkiem

Produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki.

Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu w Panelu zwrotów online – jest to najszybsza i najłatwiejsza  forma poinformowania nas o chęci zwrotu produktu.

Do panelu możesz się zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt, który chcesz zwrócić.

W uwagach napisz jaki jest powód Twojego zwrotu  (niewymagane)

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.   

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Zwracany towar należy odesłać w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu na adres:

MITARE Centrum Logistyczne 

ul. Warsztatowa 4/11

64-920 Piła

Polska

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

W przypadku płatności PayU oraz Przelewy24 zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego płatność była wykonana.
Termin na zwrot pieniędzy na Twoje konto to 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy.
Jeśli zapłaciłeś za paczkę przy jej odbiorze, w zwrocie online w uwagach, koniecznie podaj numer konta bankowego oraz Twoje dane.

Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go tutaj

Rozliczenie - produkt możesz zwrócić w okresie 30 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia, przy czym:

- jeśli chcesz odstąpić od umowy w okresie do 14 dni (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w tej samej formie, w której nastąpiła płatność za zwracany towar.

- jeśli chcesz zwrócić produkt w okresie od 15 do 30 dnia (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w formie doładowania karty podarunkowej.

ILE PRODUKTÓW MOGĘ ZWRÓCIĆ?

Ilość zwracanych produktów jest dowolna. Możesz zwrócić wszystkie produkty lub część. 

KTO PONOSI KOSZT ODESŁANIA PACZKI ZE ZWROTEM?

Koszt zwrotu ponosi klient. 

Pomagamy naszym klientom, dlatego zwrot płatny jest w bardzo atrakcyjnej cenie. 

Może z niego skorzystać każdy klient, niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 17,00 zł, kwota zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności, nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu!

Zwrot w cenie 17,00 zł zrealizujesz za pośrednictwem paczkomatów firmy InPost.
Zarejestruj zwrot w panelu on-line i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
Kod jest ważny 72 godziny.

Możesz również skorzystać z innych wybranych przez Ciebie przewoźników, sama decydujesz jaką firmę wybrać, jednak poniesiony koszt może być znacznie wyższy od proponowanego przez nas rozwiązania.   

Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PACZKĘ ZA POBRANIEM (NA KOSZT SKLEPU)?

Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT BEZ ORYGINALNEGO PUDEŁKA?

TAK

Najważniejsze, aby produkt był właściwie zabezpieczony. Za ewentualne uszkodzenia produktu w transporcie odpowiedzialność ponosi wysyłający. Dlatego bardzo ważne jest to, aby produkt był właściwie przygotowany do transportu.

NA JAKI ADRES MAM ODESŁAĆ PACZKĘ ZE ZWROTEM?

Zwracany towar musisz przesłać na adres:

MITARE Logistyka 

ul. Warsztatowa 4/11

64-920 Piła

Polska

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKTY W PUNKCIE ODBIORU NP. ŻABKA?

Agencje pocztowe oraz punkty odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch nie obsługują naszych przesyłek zwrotnych.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKTY Z RÓŻNYCH ZAMÓWIEŃ W JEDNEJ PACZCE?

Możesz zwrócić kilka zamówień w jednej przesyłce. Ważne, aby każdy ze zwrotów został zarejestrowany online lub do każdego zwracanego zamówienia wydrukuj i wypełnij tradycyjny formularz zwrotu.  Oznacz też w przesyłce, który produkt pochodzi z którego zamówienia.   

JAKI JEST CZAS NA DOKONANIE ZWROTU?

Produkt możesz zwrócić w okresie 30 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia, przy czym:

- jeśli chcesz odstąpić od umowy w okresie do 14 dni (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w tej samej formie, w której nastąpiła płatność za zwracany towar.

- jeśli chcesz zwrócić produkt w okresie od 15 do 30 dnia (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w formie doładowania karty podarunkowej.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT PO TERMINIE?

Sklep mitare.pl nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot.

JAK MOGĘ WYGENEROWAĆ ETYKIETĘ DLA ZWROTU?

Zwrot zrealizujesz za pośrednictwem paczkomatów firmy InPost.

Zarejestruj zwrot w panelu on-line i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
Kod jest ważny 72 godziny.

Z tego rozwiązania może skorzystać każdy klient, niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika. Za tą usługę płacisz tylko 17,00 zł, a kwota ta zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności, nie musisz nic płacić przy nadaniu zwrotu!

Możesz również skorzystać z innych wybranych przez Ciebie przewoźników, sama decydujesz jaką firmę wybrać, jednak poniesiony koszt może być znacznie wyższy od proponowanego przez nas rozwiązania.   

Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!

JAK MOGĘ WYPEŁNIĆ FORMULARZ ZWROTU?

Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu w Panelu zwrotów Online – jest to najszybsza i najłatwiejsza  forma poinformowania nas o chęci zwrotu produktu.

Do panelu możesz się zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie zaznacz produkt który chcesz zwrócić.

W uwagach napisz jaki jest powód Twojego zwrotu  (niewymagane)

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.   

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Zwracany towar należy odesłać na adres:

MITARE Logistyka 

ul. Warsztatowa 4/11

64-920 Piła

Polska

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

W przypadku płatności PayU oraz Przelewy24 zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego płatność była wykonana.

Termin na zwrot pieniędzy na Twoje konto to 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy.
Jeśli zapłaciłeś za paczkę przy jej odbiorze, koniecznie podaj w formularzu numer konta bankowego oraz Twoje dane do przelewu.

Uwaga jeśli płaciłaś za pośrednictwem PayPo, wówczas PayPo rozlicza Twoje zwroty zawsze na ten sam rachunek, z którego opłaciłaś swoje zamówienie.

Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go tutaj

NIE UMIEŚCIŁAM FORMULARZA ZWROTU W PRZESYŁCE, CO TERAZ?

Formularz zwrotu nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia zwrotu online, ważne, aby w przesyłce dodać kartkę z numerem zamówienia, lub numerem zwrotu, abyśmy byli w stanie zidentyfikować Twój zwrot. 

Jeśli zwrot nie został zgłoszony online, a Ty zapomnisz umieścić dokumentu zwrotu w przesyłce, wypełnij go ręcznie tutaj i prześlij w formie zdjęcia na adres shop@mitare.com
W wiadomości mailowej, prosimy o krótką informację, że formularz nie został dołączony do paczki zwrotnej, dlatego wysyłasz go teraz.

Uwaga jeśli prześlesz do nas zwrot, a my nie będziemy w stanie zidentyfikować Twojej przesyłki, ponieważ nie będzie zawierała żadnych informacji pozwalających na identyfikację zwrotu, wówczas przesyłka zostanie zniszczona po upływie dwóch miesięcy od dnia w którym została do nas dostarczenia. 

DLACZEGO FORMULARZ ZWROTU NIE ZOSTAŁ WYSŁANY WRAZ Z ZAMÓWIENIEM?

Z troski o dobro środowiska, podjęliśmy decyzję o ograniczeniu zużycia papieru.

Do każdego zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z linkiem do naszej strony, aby łatwo było Ci powrócić na w miejsce gdzie zrobiłeś zakupy. 

Na naszej stronie internetowej w wielu łatwo dostępnych miejscach umieściliśmy informacje o sposobach dokonania zwrotu. 

Szanujmy środowisko, starajmy się aby nasze zakupy w najmniejszym możliwym stopniu obciążały naszą planetę, to nasz obowiązek w trosce o przyszłe pokolenia. 

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS ZWROTU?

Jeśli zgłoszenie zwrotu zrobiłeś poprzez Panel zwrotów online, status zwrotu możesz  zweryfikować w zakładce "Moje konto > Zwroty produktów".

W przypadku każdej pozostałej formy zgłoszenia zwrotu, aby uzyskać status zwrotu prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta 

W JAKIM CZASIE OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY ZA ODESŁANY TOWAR?

Przelew zwrotny realizowany jest w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy.

W JAKIEJ FORMIE OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?

W przypadku płatności PayU, Przelewy24, przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego otrzymaliśmy wpłatę.

Jeśli opłacałaś przesyłkę przy odbiorze, zwrot nastąpi na konto, które wskazałaś w formularzu zwrotu.

Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy.

W przypadku PayPo, jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo zwróci Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy na ten sam rachunek, z którego płatność została dokonana. Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.

KIEDY MOJE SALDO W PAYPO ZOSTANIE ZAKTUALIZOWANE PO ZWROCIE?

Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało opłacone, saldo w serwisie PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów i w przypadku zwrotu całego zamówienia o koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty. W przypadku zwrotu całego zamówienia otrzymasz również koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni. Po rozliczeniu zwrotu serwis PayPo wyśle Ci powiadomienie mailowe o zaktualizowaniu salda.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ KOSTIUMY KĄPIELOWE LUB BIELIZNĘ ?

Prawo odstąpienia od umowy zakupu danego Towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów opisanych w artykule 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 9 marca 2017 roku, Dz. U. z 2017 r. poz. 683), a także, jeżeli prawo takie będzie wyłączone na podstawie inne przepisy prawa. W szczególności dotyczy to Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

CO MAM ZROBIĆ, JEŻELI OTRZYMAŁAM USZKODZONY LUB NIEWŁAŚCIWY PRODUKT?

W przypadku otrzymania wadliwego produktu masz prawo do reklamacji. Najłatwiej będzie Ci złożyć ją poprzez Panel Reklamacji Online – jest to najszybsza forma złożenia reklamacji.

Możesz się do niego zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie zaznacz produkt, który reklamujesz.

W uwagach opisz problem.

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Reklamowany towar należy przesłać na adres:

MITARE Centrum Logistyczne 

ul. Warsztatowa 4/11

64-920 Piła

Polska

tel. 503 603 605

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Jeśli nie możesz skorzystać z Panelu Reklamacji Online, wypełnij tradycyjny formularz reklamacyjny (skorzystaj z formularza z tej strony).

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania listu przewozowego do darmowego odesłania produktu.

Zapakuj formularz razem z produktem i odeślij na adres Centrum Logistycznego.

Jeśli interesuje Cię wymiana produktu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta!

CZY OTRZYMAM ZWROT KOSZTÓW DOSTAWY PONIESIONY PODCZAS ZAKUPU PRODUKTÓW?

Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej dostępnej metody dostawy.

JAK ANULOWAĆ ZWROT ZGŁOSZONY ONLINE?

Nie musisz nic robić. Zwrot zgłoszony przez Panel Zwrotów Online ulegnie samoczynnie anulowaniu, gdy nie odeślesz go do nas w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu przez panel zwrotów online.  

JAK ZMODYFIKOWAĆ ZWROT ZGŁOSZONY ONLINE?

Modyfikacja zgłoszonego zwrotu odbywa się tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta

REKLAMACJA

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ UŻYWANY PRODUKT?

Jeśli zdarzyło się, że produkt ma wadę, masz prawo do reklamowania towaru!

Polecamy skorzystanie z Panelu Reklamacji Online – jest to najszybsza forma złożenia reklamacji.

Możesz się do niego zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie zaznacz reklamowany produkt.

W uwagach opisz problem.

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Reklamowany towar należy przesłać na adres:

MITARE Logistyka 

ul. Warsztatowa 4/11

64-920 Piła

Polska

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Jeśli nie możesz skorzystać z Panelu Reklamacji Online, wypełnij tradycyjny formularz reklamacyjny (skorzystaj z formularza z tej strony).

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania listu przewozowego do darmowego odesłania produktu.

Zapakuj formularz razem z produktem i odeślij na adres Centrum Logistycznego.

CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI OTRZYMAM USZKODZONY LUB NIEWŁAŚCIWY PRODUKT?

Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodny z zamówieniem, masz prawo do odesłania towaru!

Polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online – jest to najszybsza forma złożenia reklamacji.

Możesz się do niego zalogować tutaj

Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie zaznacz reklamowany produkt.

W uwagach opisz problem.

Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.

Zwracany towar należy przesłać na adres:

MITARE Logistyka 

ul. Warsztatowa 4/11

64-920 Piła

Polska

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Jeśli nie możesz skorzystać z Panelu Reklamacji Online, wypełnij tradycyjny formularz reklamacyjny (skorzystaj z formularza z tej strony).

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania listu przewozowego do darmowego odesłania produktu.

Zapakuj formularz razem z produktem i odeślij na adres Centrum Logistycznego.

GDZIE MOGĘ ZNALEŻĆ FORMULARZ REKLAMACYJNY?

Polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online – jest to najszybsza i najwygodniejsza dla Ciebie forma złożenia reklamacji.

Możesz się do niego zalogować tutaj

Jeśli nie możesz skorzystać z Panelu Reklamacji Online, wypełnij tradycyjny formularz reklamacyjny (skorzystaj z formularza z tej strony).

CO W PRZYPADKU, KIEDY FORMULARZ REKLAMACJI NIE ZOSTAŁ WŁOŻONY DO PACZKI?

Formularz reklamacji nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia reklamacji poprzez Panel Reklamacji Online, ważne, aby w przesyłce dodać kartkę z numerem zamówienia, lub numerem reklamacji, abyśmy byli w stanie zidentyfikować Twoją reklamację. 

Jeśli reklamacja nie została zgłoszona online, a Ty zapomnisz umieścić dokumentu reklamacji w przesyłce, wypełnij go ręcznie tutaj i prześlij w formie zdjęcia na adres shop@mitare.com
W wiadomości mailowej, prosimy o krótką informację, że formularz nie został dołączony do paczki zwrotnej, dlatego wysyłasz go teraz.

Uwaga jeśli prześlesz do nas reklamację, a my nie będziemy w stanie zidentyfikować Twojej przesyłki, ponieważ nie będzie zawierała żadnych informacji pozwalających na identyfikację paczki, wówczas przesyłka zostanie zniszczona po upływie dwóch miesięcy od dnia w którym została do nas dostarczenia. 

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEJ REKLAMACJI?

Jeśli zgłoszenie reklamacji zrobiłeś poprzez Panel Reklamacji online, status możesz w każdej chwili zweryfikować w zakładce "Moje konto > Zwroty, wymiany, reklamacje".

W przypadku każdej pozostałej formy zgłoszenia reklamacji, aby uzyskać status zwrotu prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta 

PO JAKIM CZASIE OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY ZA UZNANĄ REKLAMACJĘ?

Zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

CZY OTRZYMAM INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI?

Jeśli reklamowałaś towar nowy, decyzję otrzymasz w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki z towarem do Centrum Logistycznego MITARE.

Natomiast, jeżeli reklamowałaś towar używany, Dział Reklamacyjny może podjąć decyzję po otrzymaniu zgłoszenia, poprosić Cię o dostarczenie dodatkowych zdjęć lub o odesłanie towaru.

CZY W PRZYPADKU UZNANEJ REKLAMACJI, OTRZYMAM RÓWNIEŻ ZWROT KOSZTÓW ZA PRZESYŁKĘ?

W przypadku uznanej reklamacji zwracamy koszty za Twój produkt, dostawę oraz przesyłkę.

Jeśli zdecydowałaś się wysłać paczkę na swój koszt, koniecznie prześlij do nas potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres judith@mitare.com  W tytule podaj numer odesłanego zamówienia.

Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 17 zł.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ REKLAMACJĘ ZGŁOSZONĄ ONLINE? JAK MAM TO ZROBIĆ?

Nie musisz nic robić. Reklamacja zgłoszona przez Panel Reklamacji Online ulegnie samoczynnie anulowaniu, gdy nie odeślesz do nas produktów. 

W przypadku chęci anulowania reklamacji, gdy produkt jest już w drodze do nas, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

CZY MOGĘ ZMODYFIKOWAĆ REKLAMACJĘ ZGŁOSZONĄ ONLINE? W JAKI SPOSÓB?

Modyfikacja zgłoszonej reklamacji przez Panel Reklamacji Online odbywa się poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta

KONTAKT

JAKIE SĄ GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA?

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 14:00, z wyjątkiem dni świątecznych.

JAK MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA?

Z Biurem Obsługi Klienta możesz kontaktować się:

- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie KONTAKT
- poprzez czat dostępny na naszej stronie internetowej. Czat online obsługujemy w godzinach 6:14 od poniedziałku do piątku.

W JAKIM TERMINIE UZYSKAM ODPOWIEDŹ NA WYSŁANĄ WIADOMOŚĆ?

W sprawach pilnych kontaktuj się przez czat, ponieważ w tym kanale odpowiedź na Twoje pytanie uzyskasz najszybciej. Czat online obsługujemy w godzinach 6:14 od poniedziałku do piątku. 

Na wiadomości wysyłane przez formularz kontaktowy staramy się odpowiadać na bieżąco, w dni robocze odpowiedź uzyskasz maksymalnie w ciągu 24 godzin,  jednak w okresach większego ruchu mogą wystąpić opóźnienia w odpowiedzi na Twoje wiadomości.

KONTO

DLACZEGO WARTO ZAŁOŻYĆ KONTO?

Konto w naszym serwisie daje Ci szerokie możliwości! Posiadając konto w serwisie MITARE, masz możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusów. Konto daje Ci również możliwość zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami w ramach zapisu do newslettera. Jeśli jesteś zarejestrowany, masz możliwość podania danych adresowych, które podczas składania zamówienia będą automatycznie wczytywane jako dane Twojego do zamówienia. Konto jest po to, by zaoszczędzić Twój czas.

Co więcej, jeśli założysz konto, Twoje listy życzeń przechowywane będą na wszystkich urządzeniach, na których jesteś zalogowany. Ty zdecydujesz, kiedy je usunąć z listy życzeń. Pamiętaj też, że produkty, które dodasz do koszyka, nie rezerwują się, więc jeśli jesteś przekonany co do zakupów, złóż zamówienie w celu jak najszybszego otrzymania produktów.

CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Tak.

Wielu zadowolonych klientów z jakości obsługi posprzedażnej takiej jak bardzo sprawne wymiany, zwroty, reklamacje, przekonała nas do tego, że najlepszą obsługę jesteśmy w stanie zaoferować w przypadku gdy klient posiada konto.  

JAK MOGĘ ZAŁOŻYĆ KONTO W SKLEPIE MITARE.PL?

Aby zarejestrować się w naszym sklepie, kliknij tutaj: https://mitare.pl/logowanie

Podaj wymagane dane oraz zaakceptuj regulamin, politykę cookies i informację na temat przetwarzania Twoich danych.

CZY REJESTRACJA JEST PŁATNA?

Założenie i posiadanie konta w naszym sklepie jest darmowe.

W JAKI SPOSÓB MOJE DANE SĄ PRZETWARZANE?

Twoje dane przetwarzane są podczas składania przez Ciebie zamówienia. W ramach podania przez Ciebie danych adresowych realizowana będzie wysyłka Twojego zamówienia. Jeśli zatwierdzisz zgodę na zapis do subskrypcji newslettera podczas rejestracji, Twoje dane będą wykorzystywane również do wysyłania informacji handlowych (informacje o aktualnych promocjach, informacje o trendach itp.)

JAK MOGĘ ZMIENIĆ HASŁO?

Hasło możesz zmienić po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje konto > Informacje" (https://mitare.pl/dane-osobiste).

Jeśli zapomniałaś hasła, możesz je odzyskać tutaj https://mitare.pl/odzyskiwanie-hasla Po uzupełnieniu danych, zostanie wysłany do Ciebie nowy link w celu ustawienia nowego hasła.

CZY MOGĘ SAMODZIELNIE ZMIENIĆ DANE NA KONCIE?

Dane na Twoim koncie możesz zmieniać, kiedy chcesz, korzystając z opcji dostępnej po zalogowaniu. Klikając na Moje konto, przejdziesz do sekcji Informacje, w której możesz zmienić podstawowe dane o sobie. Jeśli chcesz zmienić adres doręczenia paczek, kliknij Moje adresy.

NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ, CO ZROBIĆ?

Swoje hasło możesz odzyskać po linkiem: https://mitare.pl/odzyskiwanie-hasla 

Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.

CZY MOGĘ USUNĄĆ MOJE KONTO KLIENTA? JAK?

Możesz samodzielnie usunąć konto. Najpierw zaloguj się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody" cofnij akceptację regulaminu. W tym momencie usuniesz na stałe swoje konto z naszego serwisu.

NEWSLETTER

DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ DO NEWSLETTERA?

Zapisując się do naszego newslettera, możesz wiele zyskać. Będziesz otrzymywała specjalne kody rabatowe, jako pierwsza dowiesz się o nowych promocjach na stronie. Będziesz miała pierwszeństwo w rezerwowaniu produktów przy składaniu zamówienia. Dodatkowo po zapisaniu się do newslettera, otrzymasz kod rabatowy na całe zamówienie (z wyłączeniem transportu), bez terminu ważności i kwoty minimalnej zamówienia oraz do wykorzystania również na nowości.

JAK CZĘSTO WYSYŁANY JEST NEWSLETTER?

Newsletter wysyłany jest w przypadku zbliżających się akcji promocyjnych i informujący o nowościach i artykułach na blogu. Jest to maksymalnie 2 razy w miesiącu.

JAK SIĘ ZAPISAĆ DO NEWSLETTERA?

Do newslettera możesz zapisać się na każdej stronie sklepu, w stopce znajduje się zakładka NEWSLETTER. Podaj swój adres e-mail i zaakceptuj ogólne warunki użytkowania i politykę prywatności. Po Twoim zapisaniu się do newslettera wysłana zostaje do Ciebie wiadomość e-mail, w której powinnaś potwierdzić subskrypcję. Następnie zostanie wysłana do Ciebie kolejna wiadomość e-mail z unikatowym kodem rabatowym jednorazowego użytku.

JAKIE SĄ WARUNKI SKORZYSTANIA Z RABATU ZA ZAPIS DO NEWSLETTERA?

Kod rabatowy za zapis do newslettera jest jednorazowy i niezależny od kwoty zamówienia tzn. niezależnie od wartości, na jaką zrobisz zakupy. Wprowadź go w podsumowaniu koszyka, w miejscu "Kod promocyjny" i zatwierdź, a cena w koszyku zmniejszy się o wartość rabatu. Przed zakupem upewnij się, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie mitare.pl. 

Uwaga kody rabatowe najczęściej nie łączą się ze sobą.  Jeśli posiadasz dwa kody rabatowe, najprawdopodobniej będziesz musiała wybrać ten, który jest korzystniejszy dla Ciecie

CZY KOD RABATOWY ZA ZAPIS DO NEWSLETTERA ŁĄCZY SIĘ Z INNYMI PROMOCJAMI?

Przed zakupem sprawdź, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie mitare.pl

Pamiętaj, że kod rabatowy, który otrzymasz w ramach zapisu do newslettera, jest bezterminowy - możesz go wykorzystać, kiedy tylko chcesz!

Uwaga kody rabatowe najczęściej nie łączą się ze sobą.  Jeśli posiadasz dwa kody rabatowe, najprawdopodobniej będziesz musiała wybrać ten, który jest korzystniejszy dla Ciecie

NIE MOGĘ SIĘ ZAPISAĆ DO NEWSLETTERA. CO ROBIĆ?

Sprawdź poprawność adresu e-mail, który podałaś przy zapisie do newslettera. Dodatkowo sprawdź też po zalogowaniu się na swoją pocztę e-mail wiadomości takie jak: spam, oferty, powiadomienia. Jeśli żadne z powyższych nie pomoże, prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

DLACZEGO NIE OTRZYMUJĘ ŻADNEGO NEWSLETTERA, POMIMO ZAPISU?

Najlepiej będzie, jeśli odszukasz wiadomość, wpisując w wyszukiwarkę na swoje poczcie e-mail hasło: MITARE.

Zawsze warto również sprawdzić folder SPAM. Jeśli wiadomość nadal nie pojawi się na Twojej skrzynce mailowej, najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta - lub za pośrednictwem czatu od pon. do pt. w godzinach 6:00-14:00.

CO ROBIĆ, JEŻELI PO ZAPISIE DO NEWSLETTERA NIE OTRZYMAM KODU RABATOWEGO?

Nasza wiadomość z kodem rabatowym mogła trafić do folderu np. Spam lub Oferty. Ewentualnie możesz poszukać jej w swojej skrzynce e-mail po haśle: NITARE. Jeżeli w dalszym ciągu nie uda Ci się odszukać kodu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Nasz konsultant sprawdzi, czy Twój mail znajduje się w bazie maili, do których newsletter jest wysyłany.

JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z NEWSLETTERA?

Jeśli chcesz wypisać się z newslettera i już go nie otrzymywać, kliknij link pod obrazkiem z ofertą przesłaną do Ciebie w wiadomości mailowej "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj".

PROMOCJE, RABATY, KONKURSY

JAK MOGĘ UZYSKAĆ KOD RABATOWY?

Kody rabatowe wyświetlane są wraz z promocjami na górnym pasku lub na głównym zdjęciu banerowym znajdującym się na naszej stronie www. Dodatkowo kod rabatowy możesz otrzymać w ramach trwającej akcji marketingowej lub poprzez zapis do naszego newslettera. Kody do aktywnych promocji znajdziesz również na dole strony w regulaminach promocji, oraz po zalogowaniu się do "Twojego Konta" w zakładce "Kupony"  https://mitare.pl/rabaty

JAK MOGĘ WYKORZYSTAĆ MÓJ KOD RABATOWY LUB VOUCHER?

Z kodów rabatowych, oraz voucherów możesz skorzystać, wpisując je w wolne pole "Kod promocyjny?" znajdujące się po prawej stronie w podsumowaniu Twojego zamówienia w koszyku. Następnie kliknij "Dodaj". Automatycznie rabat powinien zostać doliczony do zamówienia.

JAK DODAĆ KOD RABATOWY DO JUŻ ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?

W zaistniałej sytuacji prosimy, byś pilnie skontaktowała się z Biurem Obsługi Klienta , zanim Twoje zamówienie zostanie wysłane. Podaj swój numer zamówienia, kod rabatowy, a nasi konsultanci naliczą zniżkę do Twojego zamówienia.

MÓJ KOD RABATOWY NIE DZIAŁA. CO ROBIĆ?

W takiej sytuacji możesz sprawdzić regulamin promocji dostępny na samym dole strony. Możliwe, że kod rabatowy stracił ważność, ponieważ promocja, na którą obowiązywał, już nie jest aktywna. Sprawdź, czy kod rabatowy obowiązuje na daną kategorię produktu, którą wybrałaś. Dodatkowo możesz sprawdzić, czy kod, który wpisujesz w pole "Kod promocyjny" jest poprawny oraz czy Twój koszyk osiągnął próg minimalnego zamówienia, przy którym dany kod rabatowy działa. Jeśli promocja jest aktywna, a kod nie nalicza się, prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

CZY MOGĘ PONOWNIE UŻYĆ KODU RABATOWEGO PO ZWROCIE ZAMÓWIENIA?

Jeśli kod rabatowy, który Cię interesuje, jest nadal aktywny na stronie, oczywiście możesz skorzystać z niego ponownie. Jeśli jednak promocja zakończyła się, możesz skorzystać z opcji wymiany w promocji.

W tym przypadku prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00. Konsultanci złożą Twoje zamówienie oraz dostosują cenę zgodnie z wymianą i prześlą Ci na Twój adres e-mail wszystkie niezbędne dane do opłacenia Twojego zamówienia.

CZY PROMOCJE NA STRONIE ŁĄCZĄ SIĘ Z KODEM ZA ZAPIS DO NEWSLETTERA?

Jeśli w danym regulaminie konkretnej promocji widnieje informacja o możliwości łączenia się danej promocji z kodem za zapis do newslettera, wtedy możesz skorzystać zarówno z promocji, jak i rabatu dostępnego przy zapisie do newslettera.

Wszystkie warunki korzystania z promocji (ważność kodów rabatowych, łączenie się z innymi promocjami itp.) znajdziesz w opisach konkretnych promocji. 

CZY MOGĘ WYMIENIĆ SWÓJ KUPON RABATOWY/VOUCHER NA GOTÓWKĘ?

Vouchery i kody rabatowe można wykorzystać wyłącznie w zamówieniach, ponieważ sklep nie prowadzi obrotu gotówką.

TECHNICZNE

JAK MOGĘ ZAŁOŻYĆ KONTO/REJESTROWAĆ SIĘ?

Aby zarejestrować się w naszym sklepie, kliknij tutaj: https://mitare.pl/logowanie

Podaj wymagane dane oraz zaakceptuj regulamin, politykę cookies i informację na temat przetwarzania Twoich danych.

CO ROBIĆ, JEŻELI MAM PROBLEM TECHNICZNY NA STRONIE?

W takich sytuacjach najlepiej udokumentuj występujący problem (np. robiąc zrzut ekranu komputera lub telefonu), a następnie prześlij je do Biura Obsługi Klienta . Po odczytaniu wiadomości postaramy się rozwiązać problem, przesyłając odpowiednie instrukcje. Jeśli masz do nas sprawę, która nie może zaczekać, skontaktuj się przez chat dostępny na stronie internetowej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00.

CO ROBIĆ, JEŻELI NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ NA KONTO?

Swoje hasło możesz odzyskać po linkiem: https://mitare.pl/odzyskiwanie-hasla 

Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.

CO ROBIĆ, JEŻELI NIE MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIA ONLINE?

W momencie, kiedy Twoja płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. 

Masz dwie możliwości, napisz do Biura Obsługi klienta, informację o tym, że Twoja płatność się nie powiodła. Obsługa chętnie udzieli pomocy w opłaceniu zamówienia przesyłając link do płatności. Jeśli interesuje Cię inna forma płatności niż ta, którą wybrałeś w zamówieniu, np. pobranie, napisz nam o tym.  

CO ROBIĆ, JEŻELI PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA NASTĄPIŁ PROBLEM?

W przypadku problemu podczas składania Twojego zamówienia, prosimy Cię o ponowną próbę dokonania zakupu.

Jeśli problem będzie występował nadal, skontaktuj się z nami poprzez  Biuro Obsługi Klienta, lub za pośrednictwem czatu znajdującego się na naszej stronie www.

CO ZROBIĆ, JEŻELI MAM PROBLEM Z DODANIEM OPINII?

Prosimy, zgłoś nam tą sytuację poprzez  Biuro Obsługi Klienta

PRODUKT

CZY MOGĘ PRZYMIERZYĆ PRODUKT PRZED ZAKUPEM?

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie istnieje możliwość wcześniejszego przymierzenia produktu. Jeśli masz wątpliwości co do prawidłowego doboru rozmiaru obuwia lub odzieży przeczytaj komentarze o danym produkcie, lub skorzystaj z tabeli rozmiarów dostępnej przy każdym produkcie. Pamiętaj, że każdy nieodpowiedni ze względu na rozmiar produkt możesz do nas zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

CZY MACIE ROZMIARY SPOZA TABELI?

Jeżeli dana rozmiarówka podana na stronie np. obuwia, zaczyna się od rozmiaru 36 i kończy na 41, oznacza to, że dany model produkowany był tylko w tych rozmiarach i otrzymanie mniejszego lub większego rozmiaru nie jest możliwe.

JAK MOGĘ OTRZYMAĆ INFORMACJE O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU?

Na stronie znajdziesz funkcję powiadomienia o dostępności produktu. Dzięki niej dowiesz się, kiedy dany produkt w wybranym rozmiarze pojawi się na stronie. Jak? Zostanie do Ciebie wysłana wiadomość email, jeśli tylko dany rozmiar będzie dostępny.

Jeśli chcesz dostać wiadomość o dostępności produktu, "Wybierz rozmiar". Przy wybranym rozmiarze pojawi się komunikat "niedostępny, powiadom mnie". Jeśli klikniesz wyświetlony komunikat, pojawi się okienko do wpisania Twojego adresu e-mail, w którym powinnaś podać swój adres e-mail. Następnie kliknij "zatwierdź" i "powiadom mnie". Na Twój adres e-mail wyślemy powiadomienie, jak tylko na naszej stronie pojawi się dany produkt w oczekiwanym na Ciebie rozmiarze.

JAK MOGĘ DOBRAĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR?

Zawsze wybieraj rozmiar, sugerując się tabelą wymiarów zamieszczoną na stronie. Warto, byś przed zakupem porównała wymiary obuwia czy odzieży (takie jak długość stopy, długość wkładki, szerokość w pasie, obwód klatki piersiowej itp.) dostępnymi na stronie w tabelce, z Twoimi indywidualnymi wymiarami. Pozwoli Ci to na bardziej dokładnie dobranie produktu pod względem rozmiaru.

GDZIE ZNAJDĘ WYMIARY PRODUKTU?

Wymiary produktów znajdziesz w tabeli rozmiarów dostępnej na stronie produktu klawisz "Tabela rozmiarów". Dodatkowo znajdziesz również inne informacje o produkcje w sekcji "Opis" oraz "Szczegóły produktu" gdzie także możesz znaleźć dodatkowe wskazówki na temat doboru rozmiaru konkretnego produktu.

CO ROBIĆ, JEŻELI NA STRONIE NIE MA PARAMETRU LUB WYMIARU, KTÓRY MNIE INTERESUJE?

Jeśli jesteś zainteresowana wymiarem produktu, którego nie ma w tabeli, możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, W wiadomości podaj kod produktu oraz wymiar do zmierzenia. Pracownik działu pomiarów sprawdzi dla Ciebie dany produkt, a dział obsługi klienta prześle do Ciebie wymiary, o które prosiłaś w odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

RODO

JAK MOGĘ WYCOFAĆ SWOJE ZGODY?

Wszystkie zgody marketingowe możesz wycofać z poziomu konta w serwisie w sekcji zgody i subskrypcje. W tym celu powinnaś odznaczyć wszystkie zaznaczone wymagane okienka i wybrać zapisz zmiany. Jeśli jesteś już zarejestrowana, to w celu wypisania się z newslettera kliknij link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Aby otrzymać link do edytowania zapisanych subskrypcji i zgód marketingowych skorzystaj z linku:  Zaraz po wpisaniu adresu mailowego i zatwierdzeniu poprzez kliknięcie "wyślij link do edycji", otrzymasz wiadomość mailową, zawierającą link do subskrypcji zgód. W przypadku gdy chcesz wycofać inne zgody marketingowe, wyślij wiadomość mailową z prośbą o wycofanie zgód na nasz adres mailowy shop@mitare.com

JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z NEWSLETTERA?

Jeśli chcesz wypisać się z newslettera i już go nie otrzymywać, kliknij link pod obrazkiem z ofertą przesłaną do Ciebie w wiadomości mailowej "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj".

JAK MOGĘ USUNĄĆ SWOJE KONTO?

Istnieje możliwość, abyś sama mogła usunąć konto. W pierwszym kroku zaloguj się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody" cofnij akceptację regulaminu. Pamiętaj, że tym krokiem usuniesz całkowicie swoje konto z naszego serwisu.

JAK MOGĘ SKORZYSTAĆ Z PRAWA DO ZAPOMNIENIA

W celu skorzystania z "prawa do zapomnienia", czyli wymazania danych z naszych baz danych, prześlij wiadomość mailową na adres shop@mitare.com z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych. Po zrealizowaniu wszystkich czynności związanych z usuwaniem danych nasz konsultant prześle Ci potwierdzenie usunięcia danych ze wszystkich baz.

PROGRAM AMBASADORSKI