JAK TO DZIAŁA?

1. Zaloguj się do swojego konta klienta

2. Przejdź do formularza klikając tutaj PRZEJDŹ DO PANELU
3. Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt
4. Dodaj swoje uwagi i zatwierdź formularz
5. Wygeneruj list przewozowy w panelu Inpost on-line. Przygotuj paczkę i wyślij przesyłkę
6. Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email

1. Zaloguj się do swojego konta klienta

2. Przejdź do formularza klikając w poniższy klawisz PRZEJDŹ DO PANELU
3. Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt
4. Dodaj swoje uwagi i zatwierdź formularz
5. Wygeneruj list przewozowy w panelu Inpost on-line. Przygotuj paczkę i wyślij przesyłkę
6. Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email

Wykonaj zwrot, reklamację lub wymianę 

(Uwaga musisz być zalogowany w sklepie)

WAŻNE INFORMACJE

Wymiany:
Produkt możesz wymienić w ciągu 30 dni od dnia otrzymania paczki,
Pamiętaj, odesłany produkt nie może nosić śladów użytkowania, prania, zapachów i musi znajdować się w swoim oryginalnym opakowaniu (pudełko, folia, itp.)
Kostiumy i bielizna nie podlegają wymianie ze względów higienicznych (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu).
Wymianę możesz wykonać w panelu On-line 
1. Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt, który chcesz wymienić.

2. W uwagach napisz na jaki produkt, rozmiar chcesz dokonać wymiany.

3. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.
4. Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.
 
Opcje wysyłki:
1)  Tani kurier - może z niego skorzystać każdy klient,
niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 17,00 zł.
Kwota zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności; nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu!
Zwrot w cenie 17,00 zł zrealizujesz za pośrednictwem kuriera Inpost paczkomaty.

Wygeneruj list przewozowy w tym panelu Inpost i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail. Kod jest ważny 72 godziny od wygenerowania
2) U innych wybranych przez Ciebie przewoźników: sama decydujesz jaką firmę wybrać.
Uwaga: nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!​
Adres do wysyłki:
MITARE Logistyka
ul. Warsztatowa 4/11
64-920 Piła, Polska


Modyfikacja lub anulowanie wymiany:

Jeśli chcesz anulować wymianę nie musisz nic robić. Wymiana zgłoszona przez Panel Online ulegnie samoczynnie anulowaniu, gdy nie odeślesz jej do nas w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu przez panel on-line.

Modyfikacja zgłoszonej wymiany odbywa się tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta  


Powiadomienia:
Status wymiany w każdej chwili możesz  zweryfikować w zakładce "Moje konto".
W sytuacjach wymagających wyjaśnień prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta.

Zwroty:
Produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od dnia otrzymania paczki.
Pamiętaj, odesłany produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi znajdować się w swoim oryginalnym opakowaniu (pudełko, folia, itp.)
Kostiumy i bielizna nie podlegają zwrotom ze względów higienicznych (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu).

Zwrotu możesz dokonać:
Online  – jest to najszybsza i najłatwiejsza  forma poinformowania nas o chęci zwrotu produktu.

1. przejdź do Panelu Zwrotów On-line
2. Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt, który chcesz zwrócić.

3. W uwagach napisz jaki jest powód Twojego zwrotu  (niewymagane)

4. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.
5. Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.
 
 
Formularz zwrotu klasyczny:
Jeśli nie masz możliwości wypełnienia formularza zwrotu on-line, możesz skorzystać z klasycznej formy zgłoszenia zwrotu. Obie formy są poprawne.
W tym miejscu znajdziesz przykładowy klasyczny formularz zwrotu, który możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.
Uwaga!
Jeśli zgłosiłaś zwrot przez panel On-line wówczas, klasyczny formularz zwrotu jest niepotrzebny



Opcje wysyłki:
1)  Tani kurier - może z niego skorzystać każdy klient,
niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 17,00 zł.
Kwota zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności; nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu!
Zwrot w cenie 17,00 zł zrealizujesz za pośrednictwem kuriera Inpost paczkomaty.
Wygeneruj list przewozowy w tym panelu Inpost i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
​Kod jest ważny 72 godziny od wygenerowania.

2) lub inny przewoźnik wybrany przez Ciebie: sama decydujesz jaką firmę wybrać.
Uwaga: nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!​ 
 
Adres do zwrotu:
MITARE Logistyka
ul. Warsztatowa 4/11
64-920 Piła, Polska


Modyfikacja lub anulowanie zwrotu:

Jeśli chcesz anulować zwrot, nie musisz nic robić. Zwrot zgłoszony przez Panel Zwrotów Online ulegnie samoczynnie anulowaniu, gdy nie odeślesz go do nas w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu przez panel zwrotów online.
Modyfikacja zgłoszonego zwrotu odbywa się tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta  


Terminy i rozliczenie
Zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy​
Zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu).
Towar możesz zwrócić w okresie 30 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia, przy czym:
- jeśli chcesz odstąpić od umowy w okresie do 14 dni (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w tej samej formie, w której nastąpiła płatność za zwracany towar.
- jeśli chcesz zwrócić produkt w okresie od 15 do 30 dnia (licząc od następnego dnia po odebraniu zamówienia), zwrot środków otrzymasz w formie doładowania karty podarunkowej.
 
 
Powiadomienia:
Jeśli zgłoszenie zwrotu zrobiłeś poprzez Panel zwrotów online, status zwrotu w każdej chwili możesz  zweryfikować w zakładce "Moje konto > Zwroty produktów".
W przypadku każdej pozostałej formy zgłoszenia zwrotu, aby uzyskać status zwrotu prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta.

Reklamacje

Firma MITARE jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeśli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Firma MITARE odpowiada prawnie, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia doręczenia towaru.
Klient ma możliwość złożenia reklamacji, jeżeli produkt jest niezgodny z opisem zamieszczonym w sklepie.
Sklep ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia.
Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy Ci towar wraz z uzasadnieniem naszej decyzji.

Najłatwiejszą i najszybszą formą zgłoszenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji On-line

1. przejdź do  panelu Reklamacji Online

2. Wybierz z listy właściwe zamówienie, a następnie produkt, który chcesz reklamować.

3. W uwagach napisz jaki jest powód reklamacji, szczegółowo opisz problem.

4. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz

5. Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą poprzez email.


Formularz  reklamacyjny klasyczny:
Jeśli nie masz możliwości wypełnienia formularza reklamacyjnego on-line, możesz skorzystać z klasycznej formy złożenia reklamacji.
Obydwie formy złożenia reklamacji są prawidłowe.
W tym miejscu znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny, który możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.
 
Uwagi!
Jeśli zgłosiłaś reklamację przez panel On-line wówczas, klasyczny formularz reklamacyjny jest niepotrzebny; 
jeśli nie możesz zgłosić reklamacji przez panel on-line, wówczas wydrukuj formularz (lub go przepisz), wypełnij go i włóż do pudełka z reklamowanym towarem.
 
Opcje wysyłki:
1)  Tani kurier - może z niego skorzystać każdy klient,
niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 17,00 zł.

W przypadku uznania Twojej reklamacji, koszt wysyłki zostanie Ci zwrócony.
Wysyłkę w cenie 17,00 zł zrealizujesz za pośrednictwem kuriera Inpost paczkomaty.
Wygeneruj list przewozowy w tym panelu Inpost i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
​Kod jest ważny 72 godziny od wygenerowania.

2) Możesz skorzystać z innych wybranych przez Ciebie przewoźników: sama decydujesz jaką firmę wybrać.
Uwaga: nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!​
Jeśli odeślesz produkty na własną rękę, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sklep zwróci Ci również poniesiony koszt.
Paczka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej.
Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 17 zł.

Adres do odesłania reklamacji:


MITARE Logistyka
ul. Warsztatowa 4/11
64-920 Piła, Polska

 
Anulowanie reklamacji:

Jeśli chcesz anulować reklamację złożoną przez panel on-line, nie musisz nic robić. Reklamacja  zgłoszona w ten sposób ulegnie samoczynnie anulowaniu, gdy nie odeślesz do nas produktu. W innym przypadku skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


 
 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji

  PRZEJDŹ DO FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ